Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@16:31:54 GMT

رشد ٧٢ درصدی ماموریت‌های امدادی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۶۰۸۲

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد که در طرح نوروزی این سازمان شاهد رشد ۷۲ درصدی ماموریت های امدادی بوده ایم. ناطقان: جمعیت هلال احمر با انتشار گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروزی اعلام کرد: از ٢٥ اسفند تا ۴ فروردین تاکنون ۱۳۵۰ مورد ماموریت امداد و نجات ثبت شده است که شاهد رشد ٧٢ درصدی در این زمینه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس از مجموع ماموریت های امداد و نجات ۷۲۰ مورد مربوط به حوادث ترافیکی، ۶۲ مورد مربوط به حوادث کوهستانی و ۱۳۴ مورد مربوط به حوادث جوی و ۱۷ مورد مربوط به حوادث ساحلی بوده است و این در حالی است که حوادث ترافیکی رشد ٣٦ درصدی، ماموریت های  کوهستان رشد ٦ درصدی و ماموریت های  ساحلی رشد ۱۱۲ درصدی داشته است.

همچنین در این مدت به ١٣٨٢١ نفر امدادرسانی شده و ٨٤٥ نفر نجات و انتقال به مناطق امن شدند و در این میان ٦٢١ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و خدمات سرپایی نیز به ٢٥٢٠ نفر ارائه شده است.

براساس این گزارش، اسکان اضطراری برای ٢٥٣٤ نفر و عملیات نجات فنی برای ١٣٥ مورد انجام شده است و این در حالی است که ۱۷۰ مصدوم رهاسازی شده در سوانح ترافیکی ثبت شده است.

همچنین بیشترین ماموریت در استان های خوزستان با ١١٩ مورد، اصفهان با ١٠٨ مورد و مازندران با ٩٧ مورد ثبت شده است. منبع: ایسنا برچسب ها: رشد ، ماموریت های امدادی ، نوروز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رشد ماموریت های امدادی نوروز مورد مربوط به حوادث ماموریت های امداد امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده

کمیل پرناک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۰ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیر هنده فوشازده، واژگونی یک دستگاه مینی بوس ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس صورت گرفته با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال احمر گیلان، نجاتگران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصرکیاده شهرستان لاهیجان با ۵ تیم امدادی شامل ۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: پس از انجام عملیات رها سازی و خدمات سرپایی، بقیه مصدومین توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

کد خبر 6097795

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج