Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: آینده کشور متعلق به نظام تعلیم و تربیت است و اگر می‌خواهیم کشوری پیشرفته و تحول‌گرا در مسیر تعالی روزافزون داشته باشیم، ریل حرکتی این مسیر تحولی توجه جدی به آموزش و پرورش است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: آینده کشور متعلق به نظام تعلیم و تربیت است و اگر می‌خواهیم کشوری پیشرفته و تحول‌گرا در مسیر تعالی روزافزون داشته باشیم، ریل حرکتی این مسیر تحولی توجه جدی به آموزش و پرورش است تا در سایه معلمان، انسان‌هایی شایسته و پاکدامن تربیت شده و تحویل جامعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش عامل مؤثر در فرهنگ سازی هر کشور است گفت: اقتدار یک کشور مرهون تقویت نظام فرهنگی است و هر جامعه‌ای که از فرهنگ و آموزش فاصله بگیرد، تباهی نسل آینده و کنونی را رقم زده است.

عاملی با حمایت از برنامه‌های مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان، مشارکت نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی را در آموزش وپرورش خواستار شد و بیان کرد: قطعا مشارکت خیرین و نهادها در حوزه آموزش و پرورش می تواند این نهاد را در رسیدن به اهداف ترسیم شده یاری نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با عنوان اینکه مسیر حرکت در آموزش و پرورش، مطابق سند تحول بنیادین است، گفت: سند تحول آموزش و پرورش نقشه راه ما در دوران مسئولیت و مدیریت در حوزه آموزش و پرورش خواهد بود و سعی خواهیم کرد تا منویات مقام معظم رهبری را در حوزه آموزش و پرورش تأمین و برآورده کنیم.

کلام اله صفری مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با توصیف برنامه‌های خود در حوزه‌های آموزشی و پرورشی استان تصریح کرد: این برنامه‌ها قطعا در راستای شعارها و سیاست‌های دولت مردمی و وزیر آموزش و پرورش خواهد بود.

صفری در ادامه با اذعان به اینکه دغدغه ها و منویات آیت‌الله عاملی در استان پیگیری و فصل الخطاب خواهد بود گفت: با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آموزش و پرورش و جایگاه تعلیم و تربیت مورد توجه و اهتمام جدی است و این نهاد در راس برنامه ریزی های مسئولان و مدیران استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل نیز همراهی و تعامل خوبی را با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواهیم داشت تا بتوانیم در یک فضای تعاملی حرکت‌های جهشی را در آموزش و پرورش رقم بزنیم، خاطر نشان کرد: با حمایت استاندار نیز تلاش خواهد شد در ارتقای برنامه‌های آموزشی و پرورشی گامهای محکم و اساسی برداشته شود.

واکنش فرماندار کاشان به استخدام بی‌ضابطه در آموزش و پرورش؛ در استخدام افراد دقت نکرده‌اندوزیر آموزش و پرورش: طرح تغذیه رایگان در مناطق محروم از سال تحصیلی 1402-1401 اجرا می‌شود/ جمع‌آوری مدارس کانکسی و سنگیوزیر آموزش و پرورش در کرمان: دوری دانش آموزان از مدارس خسارت‌های سنگینی به کشور می‌زند

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش به ایجاد سه کارگروه تخصصی آموزشی، پرورشی ، مالی و فناوری با دعوت از افراد صاحب نظر و متخصص اعم از درون سازمانی و برون سازمانی  جهت ارتقای برنامه‌های آموزش و پرورش خبر داد.

صفری با بیان اینکه آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب عالمانه حرکت خواهد کرد اعلام داشت: آموزش و پرورش سیاسی ، باندی ، جناحی قابل قبول نیست و به کسی حق ورود به حوزه تعلیم و تربیت داده نخواهد شد.

وی در بحث آموزش وضعیت و سطح میانگین نمرات دوره های متوسطه و نهایی را در شان استان دارالارشاد اردبیل ندانست و گفت: این مهم به تلاش شبانه روزی و حرکت انقلابی با روحیه جهادی نیاز دارد.

انتهای پیام/142/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی محامی صبح شنبه در همایش استانی خیرین مدرسه یار ضمن قدردانی از حضور و مشارکت خیرین در برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت، افزود: دستگاه آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما می‌باشد و کاری که خیرین در حوزه تعلیم و تربیت انجام می‌دهند از جهات مختلف ارزشمند است.

وی ادامه داد: انجام کار خیر در حوزه آموزش و پرورش نیز دارای ارزش افزوده هست، به خصوص که این کار در یک استان پهناور همچون سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد چرا که این خطه، دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی بوده و یکی از این ظرفیت‌ها وجود نیروهای با استعداد هست که متأسفانه به درستی شکوفا نشده و مورد استفاده قرار نگرفته و نیازمند توجه ویژه است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: خیرین باید قدر خود را بدانند و خداوند متعال را برای این نعمت، موهبت و لطفی که شامل حالشان کرده شکرگزاری کنند.

وی اضافه کرد: مهم‌تر از توسعه کمی مدارس کیفیت بخشی به آن‌هاست و در این خصوص نیازمند استفاده از نیروهای توانمند و با تجربه هستیم که از جمله کمبودهای ماست و باید در راستای آموزش نیروها برنامه‌ریزی صورت گیرد و باید دقت کنید که مدارس پس از ساخت رها نشوند و در گام بعد باید تلاش کنید تا کیفیت خدمات در مدارس ارتقا پیدا کند.

محامی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یک استان پهناور است و بسیاری از روستاها پراکنده هستند و طبعأ ساخت مدارس در همه این نقاط امکان پذیر نیست و باید در نقاطی با تمرکز جمعیت ساخت مدارس شبانه‌روزی را دنبال کنیم که در این صورت با توجه به حضور دانش آموزان در مدارس فرصت تعلیم و تربیت بیشتر به صورت شبانه روزی وجود دارد.

کد خبر 6089702

دیگر خبرها

  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان