Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:12:35 GMT

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قم به زیر ۴۰ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۶۳۰۱

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قم به زیر ۴۰ درصد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک محبی صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان قم ا ابتدای نوروز تاکنون به زیر ۴۰ درصد رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: در بازدیدهایی که بازرسان مرکز بهداشت استان از مراکز مختلف قم داشته‌اند، متأسفانه شاهد ساده انگاری رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و نیز عدم رعایت فاصله اجتماعی از سوی زائران و مسافران و همچنین مردم قم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرایط بیماری کرونا در استان شکننده است و به علت عدم استفاده از ماسک و نیز عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ممکن است شاهد افزایش بیماری و ورود به پیک جدید باشیم.

محبی از همشهریان و زائرین خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و یا مشاهده عدم رعایت پروتکل‌ها، موارد را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند تا توسط بازرسان مرکز بهداشت مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 5453231

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی قم بوشهر نوروز مسافران نوروزی گردشگری نوروز 1401 ویروس کرونا بارش برف سفرهای نوروزی کرمانشاه آمار کرونا اردوهای راهیان نور سانحه تصادف عید نوروز تصادفات رانندگی رعایت شیوه نامه های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • مواظب این موجود خطرناک باشید!
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است