Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمبود شدید آب در روستای بی بی حکیمه در شهرستان گچساران گلایه های اهالی و زائران حرم خواهر امام رضا (ع) را به دنبال داشت تا مسافران در این رابطه از مسئولان مطالبه گری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس،حضرت بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) پرآوازه‌ترین قطب مذهبی جنوب ایران مرواریدی درخشان در دل سرزمین آب و آتش و در نزدیکی خلیج نیلگون فارس قرار دارد و جلوگاه راز و نیاز با خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آستانه مقدس حضرت بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع)، چون مرواریدی در دل کوهستان‌های زاگرس جنوبی و در نزدیکی خلیج نیلگون فارس قرار دارد و زائرانی از جای جای کشور و خارج از کشور به زیارتش می‌شتابند تا بوی علی بن موسی الرضا (ع) را در جنوب و در آستان او استشمام کنند.

روستای بی بی حکیمه در 700 متری حرم مطهر خواهر امام رضا(ع) هرساله محل اسکان تعداد زیادی از زائران این آستان است و متاسفانه این روزها از وضعیت خوبی در رابطه با پایداری آب آشامیدنی نبوده و گلایه های شدید مسافران را به نبال داشته است.

در این روستا تنها یک تانکر آب برای پر کردن مخزن حرم اختصاص داده شده است که جوابگوی سیل عظیم زائرانی که وارد این مکان می شوند نیست و مشکلاتی را برای زائران و مردم ایجاد کرده است.

براساس اخبار ارسالی از طرف مردم این روستا فقط یک تانکر آب روزانه آن هم به مخزن حرم مطهر اختصاص داده شده که با حجم زیاد زائران و استفاده مردم روستا خالی و مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.         انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خواهر امام رضا بی بی حکیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر