Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی: پاکبان محمد خدایی، کارگر باسابقه خدمات شهری در محله باغ آذری، ٢۵ سال سابقه کاردارد. او امسال هم مثل سال‌های قبل تعطیلات نوروزی در محله‌ها حضور دارد تا با رفت و روب زباله فضای محله و شهر را تمیز و مرتب کند.

پاکبان خدایی از ارتباط و تعاملی که با مردم دارد صحبت کرد و گفت:«پس از این مدت شهروندان به خوبی من را می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی ها من را در خیابان آقای شهردار صدا می زنند که خودم خنده ام می گیرد! من جارو کش شهر هستم شهردار کجا؟! در کوچه و خیابان با من احوالپرسی می‌کنند و خسته نباشید می‌گویند. کارکردن در ایام عید نوروز جدا از سختی‌هایی که دارد، بسیارلذتبخش است. وقتی مردم با من عید مبارکی می‌کنند و گاهی به عنوان تبریک سال نو عیدی می‌دهند، خیلی می‌چسبد شاید این عیدی‌ها ارزش مادی زیادی نداشته باشد اما برای من خیلی شیرین است.»

او در ادامه خاطره نوروزی تعریف کرد و گفت:«سال‌های قبل چند روزمانده به عید نوروز، وقتی داشتم کوچه‌ای را جارو می‌زدم متوجه شدم کیف پولی که روی زمین افتاده، داخل کیف پر از تراول چک و مقداری طلا بود و داخل آن هیچ اسم و نشانی از صاحب آن پیدا نکردم، تصمیم گرفتم که همان جا بمانم شاید صاحب کیف پیدایش شود. ٣ ساعت گذشت آقایی سراسیمه و نگران آمد و انگار دنبال چیزی بود. فهمیدم که صاحب کیف پول است و امانتی را به او دادم خیلی خوشحال شد، گویا می‌خواست با این پول‌ها برای فرزندانش رخت نو برای عید نوروز بخرد و به همین دلیل خیلی خوشحال شدم و خستگی چند ساعته ام حسابی در رفت!»

کد خبر 666025 برچسب‌ها خدمات شهری محله همشهری محله شهرداری شهردارى تهران نوروز منطقه ۱۶ چندرسانه‌ای - همشهری آنلاین شهر مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خدمات شهری محله همشهری محله شهرداری شهردارى تهران نوروز منطقه ۱۶ شهر مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، پاکبان طرقبه ای در برخوردِ یک دستگاه خودرو با وی در بلوار ثامن الائمه شهر طرقبه، جان باخت.

 

بر اساس مشاهدات حاضران در صحنه تصادف، انحرافِ پژو پارس به سمتِ حاشیه بلوار علت این حادثه بوده است.


با موافقت خانواده این پاکبان اعضای وی برای پیوند به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

دیگر خبرها

  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان