Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و بعد از دو سال، اعزام راهیان نور به مناطق جنگی از استان زنجان از سر گرفته شد به طوری که تاکنون بیش از ۳ هزار نفر از استان زنجان به این مناطق اعزام شدند.

در این رابطه عبدالحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه اعزام راهیان نور به مناطق جنگی استان خوزستان با استفاده از ۲۱۳ دستگاه اتوبوس انجام شده است، اظهار کرد: اعزام راهیان نور از ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به استقرار ۹۲ نفر از عوامل اجرایی راهیان نور از تاریخ ۱۴ اسفند سال گذشته در محل اعزام راهیان نور استان افزود: ۲۳۰ نفر از خادمان شهدا نیز توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان به محل اعزام شده‌اند.

وی تعداد زائران اعزام شده با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان به مناطق جنگی خوزستان را ۳ هزار و ۳۳۸ نفر اعلام و تصریح کرد این تعداد زائر از بسیج اقشار مختلف اعزام شده‌اند.

علی‌اکبری بسیج دانشجویی، بسیج دانش‌آموزی، بسیج طلاب، بسیج محلات، بسیج جامعه پزشکی را از جمله فعالان حضور در راهیان نور اعلام کرد و گفت: ۶۲۴ نفر از زائران نیز با استفاده از خودروی شخصی به این مناطق جنگی استان خوزستان حاضر شده‌اند.

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: راهیان نور اعزام راهیان نور استان زنجان مناطق جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور

 سرهنگ محمد محمودوند در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری اردو‌های راهیان‌نور غرب کشور اظهار داشت: اعزام بسیجیان به مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور غرب کشور بنا بود در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت انجام شود که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز.
به روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه موکول شد.
وی افزود: در راستای افتتاح اردو‌های راهیان نور ۱۴۰۳، تعداد سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار به ارتفاعات بازی دراز اعزام خواهند شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:
اردو‌های راهیان نور، یک اقدام مهم در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند