Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:05:46 GMT

پرترددترین محور ارتباطی استان سمنان کجاست؟

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۶۷۴۳

پرترددترین محور ارتباطی استان سمنان کجاست؟

محمدحسین فیروزجائیان، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تردد جاده‌ای وسایل نقلیه از 25 اسفندماه 1400 تا پایان چهارم فروردین‌ماه در محورهای مواصلاتی استان دارای حجم بالایی بوده است.

وی گفت: مجموع تردد وسایل نقلیه از ابتدای طرح نوروزی 1401 تا پایان چهارم فروردین‌ماه، نزدیک به 6 میلیون تردد بوده که وسایل نقلیه سنگین از این ترددها سهمی کمتر از 10 درصد داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان شنبه، بیست و هشتم اسفندماه ۱۴۰۰ را پرترددترین روز در طرح نوروزی 1401 خواند و گفت: بر اساس اطلاعات آماری دوربین‌های تردد شمار در این روز بیش از ۷۶۷ هزار تردد ثبت شده است.

فیروزجائیان از محور ایوانکی- آرادان به‌عنوان پرترددترین محور مواصلاتی استان یاد و تأکید کرد: برای ایمن بودن سفر باید کوچک‌ترین موارد را رعایت کرد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: رانندگان از تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ در مسیرهای دوطرفه و خواب‌آلودگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/74003/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: وضع راه ها طرح نوروزی 1401 جاده ها وضع جاده ها استان سمنان جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عملیات زیر سازی و آسفالت محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلیومتر از ۱۳ سال پیش آغاز شده و در این مدت سال گذشته اسفالت ۸ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و ۱۲ کیلومتر آن باقی مانده است و این عدم رسیدگی به این محور ترانزیتی باعث گلایه مردم شهرستان پلدشت شده است و از مسئولین خواستار رسیدگی به وضعیت این محور می‌باشند 
شاطویی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ماکوو پلدشت می‌گوید: محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلومتر است که دو کیلومتر آن در سال‌های گذشته توسط اداره کل راه و شهر سازی احداث و چهار خطه شده است و برای ۲۰ کیلومتر دو قرارداد منعقد شده که قطعه اول به طول ۸ کیلومتر توسط پیمانکار زیرسازی. اسفالت و خط کشی شده است 
وی گفت در مورد ۱۲ کیلومتر باقی مانده این محور گفت پیمانکار بخشی از این محور را آسفالت ریزی کرده و نیمه کاره مانده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درصدد خلع ید و تعیین تکلیف نهایی از پیمانکار است که پس از نعیین و تکلیف به یگ پیمانکار دیگر برای اجراء واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم