Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سری مطالب تیم ها در آینه طرفداری قصد داریم عملکرد 16 تیم لیگ بیست و یکم را تا اینجای فصل بررسی کنیم

پیکان فصل متفاوتی را با مجتبی حسینی سپری کرده است.

به گزارش طرفداری، پیکان در حال حاضر با کسب 32 امتیاز در جایگاه هفتم جدول جا خوش کرده است.

جابجایی سرمربیان بین ذوب آهن و پیکان

ابتدای فصل جابجایی جالبی بین دو باشگاه ذوب‌آهن و پیکان رقم خورد؛ سرمربیان دو تیم جای خود را عوض کردند، مجتبی حسینی به تیم پیکان آمد و به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و مهدی تارتار هم راهی ذوب‌آهن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی حسینی که فصل گذشته با هر سختی توانسته بود ذوب آهن در لیگ برتر نگه دارد و با ماموریتی جدید به پیکان آمد. پیکان که طی فصول اخیر تغییرات زیادی را در راس کادر فنی اش داشته ابتدای لیگ بیست و یکم هم به سراغ مجتبی حسینی رفت.

 البته حسینی در این فصل نتایج بسیار خوب و فراتر از حد تصورات را به دست آورده است.

تیم مجتبی حسینی که در حال حاضر در رده هفتم جدول جا خوش کرده است، این فصل در بعضی از مسابقات شگفت‌انگیز ظاهر شده و در مسابقات کلیدی توانسته حریفان خود را شکست دهد.

 البته سه امتیاز این تیم حاصل رای انضباطی است که تیم گل گهر سیرجان را محکوم کرد و شاید این سه امتیاز با تغییراتی برگردد اما در حال حاضر این سه امتیاز در جیب تیم‌پیکان است و آنها با حضور در رتبه هفتم در حال رویاپردازی هستند.

جوان‌گرایی

مجتبی حسینی آن مربیانی است که هم خودش جوان است و هم به جوانگرایی اعتقاد زیادی دارد، چه زمانی که در ذوب آهن به عنوان سرمربی فعالیت می‌کرد و چه در زمانی که در پارس جنوبی حضور داشت و حتی الان که در پیکان حضور دارد. 

مجتبی حسینی به سراغ بازیکنانی می رود که کم اسم تر هستند و در پیکان هم این اتفاق رخ داده و به بازیکنانی میدان داده است که نامشان را کمتر شنیده بودیم و البته ما نتیجه آن مثبت بوده و تیم مجتبی حسینی نتایج خوبی گرفته و جوانان خوبی را هم به فوتبال ایران معرفی کرده است.

به طور مثال علیرضا کوچکی که ستاره این تیم در نیم فصل اول بود با قیمتی نجومی راهی تیم فولاد خوزستان شد، البته آنها در حال حاضر ستارگان دیگری هم دارند که شاید مهمترین آنها محمد خدابنده لو باشد که بازیکنی بسیار آینده‌دار نشان داده و به نظر می‌رسد حفظ او برای مدیران پیکان کار سختی است و ممکن است در ابتدای فصل آینده راهی یکی از تیم‌های بزرگ ایران یا حتی یکی از تیم‌های اروپایی شود و به قول معروف به جدیدترین لژیونر فوتبال ایران تبدیل شود.

باید دید سرنوشت مجتبی حسینی در قامت سرمربی پیکان در این تیم به کجا خواهد رسید...

 

بیشتر بخوانید:

تیم ها در آینه طرفداری | استقلال؛ کام شیرین آبی ها با فرهاد

تیم ها در آینه طرفداری | پرسپولیس؛ هنوز بازی تمام نشده است!

تیم ها در آینه طرفداری | سپاهان؛ این تیم نیاز به زمان دارد

تیم ها در آینه طرفداری | فولاد خوزستان؛ نکو وارد می شود!

تیم ها در آینه طرفداری | مس رفسنجان؛ در اندیشه کارهای بزرگ!

تیم ها در آینه طرفداری | گل گهر سیرجان؛ تیم متفاوت ژنرال!

 

اخبار داغ 

دفاع وسط تیم قرن؛ محمد پنجعلی | کاپیتان منتخب آسیا، قوت قلب همبازیان! گفتگوی مهم مجیدی با حردانی و سلمانی جورجینیو: تا آخر عمرم بابت از دست دادن آن دو پنالتی رنج می کشم بیل: نیازی ندارم که به کسی پیامی بفرستم؛ آنها باید از خودشان خجالت بکشند! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ها در آینه طرفداری مجتبی حسینی حال حاضر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!

محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!