Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:51:47 GMT

۱۰۵ هزار و ۱۲۷ نفر در لرستان اقامت کردند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۶۸۶۹

۱۰۵ هزار و ۱۲۷ نفر در لرستان اقامت کردند

" سید امین قاسمی "روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این مدت پنج هزار و ۱۰۸ نفر در هتل های استان، ۶۱۵ نفر در مجتمع های گرشگری، یک هزار و ۵۲۷ نفر در مهمانپذیر، ۳۰۸ نفر در هتل آپارتمان، یک هزار و ۸۴۴ نفر اقامت گاه بوم گردی،۲۲ هزار و ۴۶۵ نفر در خانه مسافر، ۲۵ هزار و ۸۶۵ نفر در اقامتگاه‌های موقت، ۲۹ هزار و ۴۱۶ نفر در تاسیسات اقامتی آموزش و پرورش، ۱۷ هزار و ۹۷۹ نفر در سایر مراکز اقامتی ادارات و مهمان سراهای استان اقامت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تاکنون بیشترین میزان اقامت در استان یعنی ۲۷ درصد مسافران نوروزی در تاسیسات اقامتی آموزش و پرورش پذیرش شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: ۲۸ هتل و هتل آپارتمان، هشت اقامتگاه بوم گردی فعال با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ تخت خواب و ۵۰۰ کف خواب در استان وجود دارد.

بیش از پنج هزار اثر تاریخی در لرستان وجود دارد که تاکنون از این مجموع حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مورد در فهرست آثارملی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها گردشگری انتخاب محل اقامت در سفر لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری لرستان گردشگری لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان+فیلم

مسیر بسیار زیبا بعنوان بیست‌و‌پنجمین اثر کشور و اولین اثر صنعتی در فهرست میراث جهانی یونسکو در شهر فوجو در کشور چین قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • آبشار تخت چو لرستان + فیلم
  • فریادهای خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان+فیلم
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی