Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@17:42:47 GMT

اروگوئه هم به قطر صعود کرد+جدول انتخابی آمریکای جنوبی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۶۹۲۴

اروگوئه هم به قطر صعود کرد+جدول انتخابی آمریکای جنوبی

در هفته هفدهم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی که بامداد امروز (جمعه) برگزار شد، اروگوئه موفق شد صعود خود و اکوادور را به این رقابت‌ها قطعی کند.

اروگوئه در خانه میزبان پرو بود و هر دو تیم برای صعود مستقیم به جام جهانی تلاش می‌کردند که در نهایت اروگوئه توانست با شکست یک بر صفر صعود خودش و اکوادور را قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که پرو با 21 امتیاز به دنبال صعود مستقیم به جام جهانی بود، اما با پیروزی اروگوئه این تیم 25 امتیازی شد و فاصله 4 امتیازی با پرو یک هفته پیش از پایان مسابقات صعود این تیم را قطعی کرد.

اکوادور هم که با 25 امتیاز پس از برزیل و آرژانتین در رتبه سوم جدول قرار داشت، در شرایطی به جام جهانی رسید که با نتیجه 3 بر یک مقابل پاراگوئه شکست خورد، اما به لطف پیروزی اروگوئه و حفظ فاصله 4 امتیازی با پرو، صعود این تیم نیز مسجل شد.

در دیگر دیدار مهم، کلمبیا که از شانس کمی برای صعود برخوردار بود، با نتیجه 3 بر صفر بولیوی را شکست داد تا برای صعود به پلی‌آف امیدوار بماند. برزیل هم که زودتر از همه صعودش را قطعی کرده، در یک بازی که برای خودش تشریفاتی و برای شیلی حیاتی بود، جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید.

هم اکنون پس از برزیل 42 امتیازی، آرژانتین 35 امتیازی، اکوادور و اروگوئه 25 امتیازی که چهار سهمیه مستقیم صعود به جام جهانی 2022 قطر را کسب کرده‌اند، پرو با 21 امتیاز، کلمبیا با 20 امتیاز و شیلی با 19 امتیاز برای صعود به پلی‌آف و دیدار با نماینده آسیا در پلی‌آف، امیدوارند.

آخرین دیدار این هفته را آرژانتین بامداد شنبه مقابل بولیوی برگزار خواهد کرد.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

برزیل 4 - شیلی صفر

کلمبیا 3 - بولیوی صفر

پاراگوئه 3 - اکوادور یک

اروگوئه یک - پرو صفر

برنامه دیدارهای هفته پایانی انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی به شرح زیر است:

چهارشنبه، 10 فروردین

پرو - پاراگوئه

ونزوئلا - کلمبیا

اکوادور - آرژانتین

شیلی - اروگوئه

بولیوی - برزیل

 پس از پایان مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی، دیدار معوقه برزیل و آرژانتین نیز که تشریفاتی است، برگزار خواهد شد تا جدول مسابقات کامل شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین نوروز 1401 آیت الله ری شهری مقدماتی جام جهانی جام جهانی قطر جام جهانی ۲۰۲۲ اروگوئه مذاکرات وین نوروز 1401 آیت الله ری شهری قیمت گوشی آمریکای جنوبی جام جهانی برای صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو والورده یکی از کلیدهای صعود رئال ‏مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود. این ستاره اروگوئه‌ای در پایان ‏دیدار برگشت رئال و سیتی در ورزشگاه اتحاد به عنوان بهترین بازیکن ‏میدان انتخاب شد. ‏

والورده امروز به تحلیل دیدار رئال و سیتی پرداخت و رازهای پیروزی بر ‏تیم پپ گواردیولا را فاش کرد. ‏

رئال که فصل گذشته در اتحاد 4-0 به سیتی باخته بود امسال موفق ‏شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد. ‏

والورده در مصاحبه با ای‌اس‌پی‌ان اروگوئه درباره بازی دشوار با ‏منچسترسیتی گفت:" در تمام عمرم در هیچ مسابقه‌ای اینقدر خسته ‏نشده بودم. وقتی در طول مسابقه توپ را در اختیار ندارید و دائم در ‏حال دفاع کردن هستید کار به جایی می‌رسید که تا سرحد قابل ‏تحمل بشری خسته می‌شوید. در این شرایط مسلم است که جور ‏دیگری فوتبال بازی می‌کنید ولی خدا را شکر ما در نهایت موفق شدیم ‏صعود کنیم". ‏

فدریکو والورده یک راز دیگر هم فاش کرد. او گفت با اینکه توسط ‏آنچلوتی نامش بین پنج پنالتی‌زن اصلی گنجانده شده بود ولی به ‏دلیل خستگی مفرط خودش خواست که نامش از فهرست خط زده ‏شود.

 ستاره اروگوئه‌ای رئال گفت:" وقتی آنقدر خسته‌ای که حالت خوب ‏نیست باید واقعیت را به مربی بگویی. این باعث نمی‌شود کسی ‏بگوید تو فوتبالیست بدی هستی. من معتقدم در آن لحظه کار ‏درست این بود که غرور را کنار بگذارم و بگویم من آماده نیستم و ‏بهتر است یک هم‌تیمی دیگر پنالتی بزند". ‏

والورده درباره اینکه عوامل پیروزی رئال را چه می‌داند گفت:" بازی ‏کردن به خاطر نشان رئال روی سینه‌مان، بیشتر از هر چیز دیگری. ‏دائما جنگیدن و دانستن اینکه باید تا آخرین ثانیه به تیم و به ‏خودمان باور داشته باشیم. اینکه می‌توانیم جلوی هر حریفی موفق ‏باشیم. مادرید همیشه مادرید است و ما این را در چمپیونزلیگ ثابت ‏کرده‌ایم". ‏

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • صعود فرهنگیان ۸ استان جنوبی کشور به کوه بل اقلید
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی