Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:27:48 GMT

ممنوعیت چادرخوابی در معابر از دستور تا اجرا + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۷۱۷۲

ممنوعیت چادرخوابی در معابر از دستور تا اجرا + فیلم

‍‍‍‍‍‍

استاندار مازندران پانزدهم اسفند ماه در همایش شهرداران از مسوولان شهری استان خواسته بود از کنار چادرخوابی مسافران براحتی عبور نکنند و حداقل امکانات برای اسکان گردشگران داخلی را در تعطیلات نوروزی فراهم کنند.

با آغاز تعطیلات نوروزی موج سرما همراه با موج مسافران وارد مازندران شد تا حسینی پور برای دومین بار در دوم فروردین ماه به تمامی فرمانداران ۲۲ شهرستان دستور دهد باید به تهیه سرپناه مطلوب برای مسافران توجه داشته باشند و از ظرفیت مساجد، مدارس، راهدارخانه‌ها و پایگاهر‌های امدادی برای استقرار مسافران و گردشگران استفاده کنند

استاندار به صراحت تاکید کرد امکانات باید بگونه‌ای فراهم شود که هیچ مسافری در چادر یا بدون سرپناه نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما تصاویری که به باشگاه خبرنگاران جوان رسیده است نشان می‌دهد با توجه به برودت هوا در رامسر ده‌ها خانواده روبروی هتل رامسر و پلاژ لیدو شب سرد خود را در داخل چادر‌های مسافرتی گذراندند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


با پیگیری و هماهنگی فرماندار شهرستان رامسر به دلیل حجم بالای مسافران در نوروز ۱۴۰۱ و نامساعد بودن هوا، مدارس و اماکن ورزشی شهرستان رامسر مانند سالن‌های ورزشی شهیده اسماعیلی، طواف زاده کتالم و تنگدره برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است و اردوگاه‌های این شهرستان نیز با تمام ظرفیت در حال سرویس دهی برای اسکان و پذیرایی از مهمانان و مسافران هستند

اگرچه اقدامات فرمانداری شهرستان رامسر برای اسکان اضطراری مسافران قابل تامل است، اما ادامه چادرخوابی برخی گردشگران با توجه به تاکید استاندار بر ممنوعیت آن نشان می‌دهد دستیابی به اهداف مورد نظر در صنعت گردشگری نیازمند برنامه ریزی و دوراندیشی بیشتری است از جمله آن می‌توان به راه اندازی کمپ‌های گردشگری برای اسکان متمرکز مسافران اشاره کرد که سال هاست مطرح شده، اما مغفول مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چادرخوابی چادر مسافرتی اجاره سوئیت برای اسکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم

مدیر برق شهرستان قشم با تأکید بر ارایه خدمات ویژه به شهروندان و رفع مشکلات آنها در حوزه برق گفت: امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر در این جزیره است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، اسماعیل سالفی امروز، شنبه، در نشست با شهرداری و مدیر آب و برق سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: یکی از زمینه‌های صرفه‌جویی انرژی در شبکه‌های برق، اصلاح روشنایی معابر درون و بین شهری است که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی در قشم انجام شده است.

مدیر برق شهرستان قشم با تشکر از اهتمام شهرداری قشم و آب و برق منطقه آزاد برای رفع مشکلات شهری، به‌ویژه خاموشی‌های معابر سطح شهر، افزود: وظیفه همه ما خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در شهرستان است و کارکنان اداره برق با تمام امکانات و توان در حال ارائه خدمات به مردم نجیب این شهرستان هستند.

تعامل و هماهنگی ارگانها تنها راهکار ارایه خدمات مطلوب به شهروندان

شهردار قشم نیز در این نشست بر اهمیت هماهنگی و همکاری میان ادارات مختلف شهری و ارگان‌های ذی‌ربط جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد.

میرداد میردادی بیان داشت: تنها با تعامل و هماهنگی می‌توانیم بهبودی مطلوب در خدمات شهری را برای اهالی قشم فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: هماهنگی در ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و مدیریت شهری، سیاستگذاری برای انجام خدمات بهینه و ایجاد نگاه مشترک برای توسعه شهری توسط تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری است که همه ما باید به آن نگاه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و برق منطقه آزاد نیز در این نشست به اهمیت بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع موجود در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بهبود فرآیندها، به دستیابی به خدمات بهتر و مؤثرتر برای جامعه محلی کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/7558/+

دیگر خبرها

  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر