Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حسین‌زهی گفت: نامگذاری سال های اخیر خود عامل اصلی شکوفایی اقتصادی تمام کشورها است و با همکاری سه قوه، رونق تولید، اشتغال آفرینی و دانش بنیان عملیاتی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حسین‌زهی نایب رییس اول کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با صبح زاگرس، با تبریک سال نو با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و  نام گذاری سال ها اخیر به موضوع تولید که خود عامل اصلی شکوفایی اقتصادی تمام کشورها است، گفت:با توجه به تاکیدات معظم له در زمینه تولید و مطالبه جدی رهبری و فرموده  ایشان  در خصوص این که شعار نباید روی برگه و بنر باشد و با همکاری سه قوه این مهم عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین‌زهی با تاکید بر اینکه ۲ قوه مقننه و قضاییه با دولت همکاری خوبی دارند افزود: وقتی قرار است  در زمینه تولید مجوزهایی صادر شود، باید از چندین دستگاه استعلام گرفت که برخی ارگان ها متاسفانه هماهنگ نیستند و در همین راستا قانونی برای رونق تولید در مجلس تصویب و برای تایید به شورای نگهبان ارسال شده که بر اساس آن دستگاه‌های اجرایی مکلفند با هم همکاری کرده و اگر در زمان مقرر نتوانند پاسخ لازم را ارائه دهند به عنوان پاسخ مثبت تلقی خواهد شد.

وی تصریح  با تاکید بر ضرورت همکاری تنگاتنگ قوای سه‌گانه برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ و رونق تولید اضافه کرد: باید قوه قضاییه، مجریه و مقننه به جد در زمینه تولید ورود کرده تا کارخانه هایی که تعطیل شدند، مجدد به چرخه تولید بازگردند و در زمینه اشتغال نیز اقدام های جدی را در دستور کار قرار دهند.

حسین زهی با اشاره به اهمیت تقویت شرکت‌های دانش بنیان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر در راستای توسعه و تقویت این شرکت‌های  اقدامات خوبی صورت گرفته که در استان‌ها مشهود است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا نیاز به حمایت و پشتیبانی بیشتری دارند و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در طرح‌های خود از ظرفیت این شرکت‌ها استفاده کنند، گفت: در این راستا بانک ها بخشی از تسهیلات خود را به تولید اختصاص خواهند و  وزیر اقتصاد به طور جد در این زمینه ورود و وزارت صمت و بانک ها را مکلف کند تا تسهیلات ارزان قیمت تر و بیشتری به این شرکت‌ها اعطا کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رونق تولید حسین زهی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رکنا، واکاوی رسانه ای زمینه های چالش های تولید دانش بنیان در کشور، ایجاد رقابت سازنده در میان صاحبان اندیشه، خبرنگاران و اصحاب رسانه و افزایش تأثیرگذاری رسانه‌ها بر شبکه های حوزه تولید و اشتغال کشور از اهداف برگزاری جایزه ملی سرآمدان ایران است.

در لوح اهدایی رئیس جشنواره به مقدسی آمده است: بنا به تجارب ارزنده حضرتعالی در حوزه اقتصاد دانش بنیان و فناوری های مالی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری منصوب می شوید. امید است با بهره مندی از دانش شما زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد فراهم گردد.
محمدرضا مقدسی کارآفرین ایرانی، در سن ۲۹ سالگی صاحب مجموعه های مختلف اشتغالزایی در ایران هست که از تخصص های وی میتوان به تدریس بازارهای مالی، مشاوره کسب و کار، آموزش فضای مجازی و... اشاره کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899842

دیگر خبرها

  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا، اراده طرفین بر گسترش روابط اقتصادی
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید