Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@14:17:36 GMT

فابیو کاناوارو، گزینه احتمالی جایگزینی مانچینی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۷۲۱۱

رسانه های ایتالیا از مدافع سابق تیم ملی این کشور به عنوان اصلی ترین گزینه جایگزینی سرمربی فعلی آتزوری نام می برند.

در صورت استعفای روبرتو مانچینی از هدایت تیم ملی ایتالیا، فابیو کاناوارو اصلی ترین گزینه جایگزینی این مربی خواهد بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در کمال ناباوری در مسابقات پلی آف جام جهانی با گلی دیر هنگام مقابل مقدونیه شکست خورد تا نتواند به جام جهانی قطر صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا تا سال 2026 با آتزوری قرارداد دارد اما حذف از جام جهانی باعث ایجاد شایعاتی در مورد احتمال استعفای این مربی در روزهای آینده به وجود آورده است.

گفته می شود مانچینی بعد از بازی سه شنبه تیم ملی ایتالیا مقابل ترکیه خبر استعفایش را به طور رسمی اعلام می کند و این در حالی است که رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفته است که برنامه ای برای برکناری مانچینی ندارد. حال گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که در صورت استعفای مانچینی گزینه اول تیم ملی ایتالیا برای نیمکت، فابیو کاناوارو، مدافع سابق تیم ملی این کشور است.

کاناوارو سابقه چندین سال مربیگری در کشور چین را دارد ولی این روزها به اروپا برگشته است و در ماه های اخیر گفتگوهایی با باشگاه های اورتون و واتفورد و همچنین تیم ملی لهستان داشته است اما در نهایت سرمربی هیچ یک از این تیم ها نشده است. گفته می شود در صورت حضور کاناوارو در تیم ملی، مارچلو لیپی نیز به عنوان مدیر فنی به تیم ملی ایتالیا اضافه خواهد شد.

اخبار داغ 

دفاع وسط تیم قرن؛ محمد پنجعلی | کاپیتان منتخب آسیا، قوت قلب همبازیان! گفتگوی مهم مجیدی با حردانی و سلمانی جورجینیو: تا آخر عمرم بابت از دست دادن آن دو پنالتی رنج می کشم بیل: نیازی ندارم که به کسی پیامی بفرستم؛ آنها باید از خودشان خجالت بکشند! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست