Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@13:27:08 GMT

بار اصلی پیاده‌سازی شعار سال بر عهده دولت است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۷۲۴۵

بار اصلی پیاده‌سازی شعار سال بر عهده دولت است

امام جمعه بادرود گفت: با توجه به اینکه دولت سیزدهم، دولت مردمی با رویکرد انقلابی و جهادی است و بار اصلی پیاده‌سازی این شعار هم بر عهده دولت است، بسیار جای امیدواری وجود دارد که شعار سال به معنای دقیق کلمه مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا در نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود که در صحن مطهر آقاعلی عباس (ع) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید مراجع معظم تقلید از مسئولان مردمی و دلسوز می‌خواهیم که به داد مردم وفادار نسبت به نظام و انقلاب و ولایت و رهبری برسند

وی افزود: واقعاً این گرانی‌ها طاقت‌فرسا است، امروز هیچ بهانه‌ای نداریم زیرا همه قوای کشور با هم هم عقیده و همفکر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده به عنوان خطیب جمعه بادرود در جوار امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) از مسئولان مردمی و دلسوز می‌خواهم که جلوی این گرانی‌های آزاردهنده را بگیرند.

امام جمعه بادرود خاطرنشان کرد: شکرانه مسئولیت اجرایی قضائی و تقنینی خدمت صادقانه و خوشحال کردن این مردم غیور و با فرهنگ است که بارها امتحان خود را پس داده‌اند و در لحظات حساس نیز دست رد به سینه نامحرمان زده و اجازه نمی‌دهند دستاوردهای انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود و با چنگ و دندان از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام قاسمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در شعار سال ۱۴۰۱ بر موضوع تولید با دو قید جهت‌دهنده، تعیین کننده و سرنوشت‌ساز تکیه کرده و سه کلمه تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین را به عنوان شعار سال اعلام کردند.

وی اضافه کرد: اگرچه شعارهای سال‌های گذشته تا حدودی کارساز بوده و بعضاً گره‌هایی را گشوده است اما در مواردی هم این شعارها، به طور شایسته مورد توجه قرار نگرفته و به همین دلیل، مشکلات اقتصادی استمرار پیدا کرده است.

امام جمعه بادرود گفت: با توجه به اینکه دولت سیزدهم، دولت مردمی با رویکرد انقلابی و جهادی سرکار است و بار اصلی پیاده‌سازی این شعار هم بر عهده دولت است، بسیار جای امیدواری وجود دارد که شعار سال به معنای دقیق کلمه مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 563814

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سیاست امام جمعه بادرود دولت سیزدهم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعه بادرود شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • شکست ابهت پوشالی صهیونیسم در عملیات وعده صادق
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی