Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ماموران کلانتری حسن آباد، قاچاقچی موادمخدر سابقه دار را با ۴۸ کیلوگرم حشیش دستگیر کردند.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران انتظامی کلانتری حسن آباد این شهرستان در راستای مبارزه با مجرمان و سوداگران مرگ نقاط جرم خیز را شناسایی و تردد خودرو‌ها را تحت کنترل در آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دیروز ماموران در حال گشت زنی در محدوده  محور‌های فرعی محله حسن آباد بودند که به یک دستگاه خودروی سواری سمند که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: آخرین خبر‌ها از وضعیت جوی و تردد در جاده‌ها در تعطیلات نوروزی/ جان باختن ۳۸۰ نفر در ۹ روز

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهم به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند و پس از طی مسافتی  خودروی متواری را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

وی با بیان این که ماموران در بازرسی از خودرو ۴۳ بسته حشیش و در مجموع ۴۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند گفت: متهم در پی جوئی‌های انتظامی به تهیه مواد مخدر از استان‌های غربی کشور اعتراف و اظهار کرد قصد داشته محموله را پس از بارگیری به قرچک در شهرستان ورامین انتقال بدهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: بدین منظور ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی را که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی موادمخدر بود، شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل، ۴ متهم غافلگیر شدند. 

وی تصریح کرد: در بازرسی از ۲ خودروی تیزرو در این محل، ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش و ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند، پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان