Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نمایش «بعد از افتادن» که قرار است بعد از ایام نوروز روی صحنه برود، بخشی از گرفتاری‌های یک خانواده‌ای را روایت میکند.

حسین حسینیان کارگردان این نمایش می‌گوید: در اصل  نمایش «بعد از افتادن»  الهام گرفته از فیلم «مرداب» است که روزبه کاظمی آن را نوشته است.

 حسینیان، بازیگر و کارگردان تئاتر است. او پیش از کارگردانی نمایش «بعد از افتادن» در نمایش های زیادی به عنوان بازیگر حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «آشپزخانه»، نمایش «فلیک»، نمایش «سه خواهر»، نمایش «لیر شاه»، نمایش «تشریفات»، نمایش «لیر شاه» و ... از جمله نمایش هایی است که او به عنوان بازیگر حضور داشته است.

به گفته حسینیان، این کار در جشنواره تئاتر دانشگاهی از سوی هیات داوران انتخاب شد و بعد برای اجرای عموم رفت.

او می گوید: باید مخاطب هدف اجرا را معین کند زیرا او با دیدن یک نمایش به تاثیر پذیری از آن فکر می کند.

طراحی صحنه این نمایش را مریم نورمحمدی برعهده دارد و از دیوار گچی برای ملموس کردن حس دیوار به مخاطب استفاده کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای نمایشی تئاتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود

ایسنا/آذربایجان شرقی کارگردان نمایش راز خوشه‌ی پروین اظهار کرد: این نمایش از ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت رایگان در تبریز به روی صحنه می‌رود.

امیر حجازی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه، در نشست مطبوعاتی نمایش راز خوشه‌ی پروین، گفت: این نمایش طی یک ساعت، به حالت بیوگرافی از پروین اعتصامی که فخر ایران و تبریز است اجرا می‌شود.

 وی با بیان اینکه این نمایش با همکاری شهرداری منطقه ۸ و مساعدت سازمان فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۸(گروه ققنوس) کار شده است، افزود: در این نمایش سعی داریم با یک سری تصاویر قسمت‌های مهمی از زندگی بانو پروین را در صحنه، نمایش دهیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم نزدیک‌ترین چهره‌ها را برای بازیگری در این نمایش شناسایی کنیم، ادامه داد: این نمایش به زبان فارسی بوده و از ۲۰ اردیبهشت ماه الی ۴ خرداد در تالار تربیت واقع در میدان دانشسرا ساعت ۱۹عصر به روی صحنه می‌رود.

طراح و کارگردان این نمایش افزود: این نمایش با هشت بازیگر در نقش‌های خود پروین، پدر، مادر، بردار، همسر پروین و .... برای معرفی هر چه بهتر این شاعر خوش نام ایرانی و تبریزی به روی صحنه‌ی نمایش می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رجوع و روایت آتش بلاگری و سلبریتی شدن در روابط زن و شوهری
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش