Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گناوه روز جمعه به نقل از دکتر حسن ملکی زاده در بازدید از مراکز واکسیناسیون و اسکان مسافران نوروزی شهرستان گناوه افزود:  رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در فضاهای بسته، اماکن گردشگری و تجاری عامل انتقال ویروس کرونا است و  اگر مردم رعایت نکنند شاهد بحرانی مانند موج ششم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: باتوجه به اینکه روزانه شاهد افزایش موارد ابتلا و بستری‌ها در استان هستیم این زنگ خطری برای ورود به پیک هفتم خواهد بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: کاهش درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هم استانی‌ها و مسافران ما را به سمتی سوق خواهد داد که بعد از پایان تعطیلات نوروزی به سمت افزایش تعداد ابتلاها، بستری‌ها و در نهایت فوتی‌ها برویم.

ملکی‌زاده با اشاره به اینکه شاهد عدم استفاده مردم از ماسک هستیم گفت: مردم باید کماکان استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون را برای حفظ سلامت خود به صورت جدی ادامه دهند.

وی افزود:  مسافران و گردشگران ، حتی‌المقدور اسکان خود را در شهر گناوه قرار ندهند و  در این خصوص به شهرها و روستاهایی که از نظر تجمع خلوت‌تر هستند مراجعه کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت:  بدلیل اینکه تمام واکسن‌های موجود در کشور  در سبد واکسیناسیون استان بوشهر و شهرستان گناوه موجود است، از  هم‌میهنانی که به این استان مراجعه می‌کنند درخواست می‌شود نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  به صورت سرزده از بیمارستان امیرالمومنین(ع)، بیمارستان سوانح و سوختگی، مرکز واکسیناسیون سالن حوادث، پایگاه اورژانس شهری و مراکز اسکان مسافرین نوروزی شهرستان گناوه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر حسن ملکی زاده که جهت بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان گناوه و نیز اسکان مسافرین نوروزی به این شهرستان سفر کرده بود از بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها بازدید و در جریان خدمات درمانی و نظارت های بهداشتی بر اسکان مسافرین نوروزی قرار گرفت.

در این بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، هدایایی را به کادر زحمتکش شیفت بیمارستان‌های امیرالمومنین(ع) و سوانح و سوختگی، پایگاه اورژانس شهری، اورژانس جاده ای بندرریگ، مرکز واکسیناسیون و به کودکان جهت تشویق به انجام واکسیناسیون به‌عنوان عیدی اهدا کرد.

شهرستان ساحلی و تجاری گناوه در تعطیلات نوروز تاکنون رتبه اول در زمینه ورود گردشگران به استان بوشهر را دارا است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر نوروز گناوه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر نوروز ویروس کرونا بوشهر نوروز گناوه بهداشت و سلامت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شهرستان گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفت و گو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه  در جمع خبرنگاران افزود:  اساتید چشم‌ و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات‌ علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات‌ علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

به گزارش ایسنا، وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور