Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه روز گذشته محل شارژ غیر مجاز کپسول گاز مایع دچار آتش‌سوزی شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت گفت: با افراد معلوم الحال که بدون مجوز اقدام به شارژ کپسول گاز مایع کنند برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید حبیبی در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته در جاده قدیم زنجان به سمت قزوین نرسیده به پلیس راه محل شارژ غیر مجاز گاز مایع دچار آتش سوزی شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی رغم پیگیری های انجام شده بعضا مشاهده می شود که برخی افراد معلوم الحال که از خطرات گاز مایع با خبر نیستند در کنار خیابان ها اقدام به شارژ گاز مایع به خودرو ها می کنند، که البته اتش سوزی روز گذشته مربوط به شارژ گاز مایع خودرو ها نبود.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه با ورود دستگاه های مختلف حادثه در کوتاه ترین زمان مهار شد، گفت: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گشت مشترک با دشتگاه هایی از جمله صمت، نیروی انتظامی و تعزیرات دارد و مداوم در جاده ها و کنار خیابان ها در حال گشت زنی است.

وی عنوان کرد: با گشت هایی که انجام می شود مرکز شارژ گاز مایع و مکان های غیر مجاز انبار کپسول های گاز مایع شناسایی و اعمال قانون می شوند اما علی رغم تمام این اقدامات برخی افراد دوباره به شارژ کپسول های گاز مایع و عرضه به ماشین های گاز سوز  اقدام می کنند که گاها همین کپسول ها به دلیل استفاده نادرست دچار حریق می شوند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کپسول گاز مایع غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان رامیان گفت: صبح دیروز بر اثر بارندگی‌های شدید و قابل توجه مسیر ورودی روستای کشکک رامیان سست شد و دچار رانش شد، اما خسارتی در پی نداشت.

او افزود: مسیر ورودی روستای کشکک رامیان در سال ۹۶ نیز به طول ۵۰ متر دچار رانش شده بود که پس از آن کار دیواره سازی آن به همت اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده بود.

فرماندار رامیان گفت: امروز مسئولان بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیریت بحران از این منطقه بازدید کردند قرار شد کار مطالعاتی برای ترمیم و راه‌های جلوگیری از رانش انجام شود.

 براساس اعلام هواشناسی ۱۰۴ میلی‌متر بارش از رامیان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود