Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم ملی برزیل در جریان بازی این تیم مقابل شیلی مرتکب خطایی شد که برای او یک کارت زرد به همراه داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سابقه بد نیمار در پیدا کردن راهی برای دور زدن بازی‌هایی که تمایلی به حضور در آنها ندارد، سبب شده که حتی هموطنانش هم نسبت به او شک و تردید داشته باشند.

همین موضوع سبب شده است که رسانه‌های برزیلی نسبت به کارت زردی که مهاجم پاری‌سن‌ژرمن در بازی امروز(جمعه) تیم ملی کشورش برابر شیلی بدگمان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار در دقیقه 62 این بازی که خودش گل اول پیروزی 4 بر صفر برزیلی‌ها مقابل میهمان‌شان را به ثمر رساند، مرتکب خطایی شد که داور را مجاب کرد با کارت زرد او را جریمه کند. این سومین کارت زرد نیمار بود که او را از بازی بعدی برزیلی‌ها در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 محروم کرد. اکنون برای بسیاری از مردم برزیل این سؤال پیش آمده است که آیا هدف نیمار از این کار آزاد شدن برای بازگشت به پاریس بوده یا اینکه او با ماندن در اردوی تیم ملی نشان می‌دهد که خطایش سهوی بوده است.

به زعم رسانه‌های برزیلی نیمار بدون اینکه نیازی به خطا داشته باشد، مرتکب خطایی شده است که کارت زرد برایش به همراه داشته باشد و از دردسر بازی در لاپاز راحت شود.

لاپاز پایتخت بولیوی، یکی از مکان‌هایی است که همه تیم‌های منطقه آمریکای جنوبی با بازی در آن مشکل داشته و دارند و دلیل آن هم ارتفاع 3 هزار و 625 از سطح آب‌های آزاد است که تنفس در این مکان را برای افراد غیربومی سخت و خستگی ناشی از تلاش‌های فیزیکی را برای آنها مضاعف می‌کند.

برزیلی‌ها سه‌شنبه از ساعت 4:30 به وقت تهران میهمان بولیوی خواهند بود.

انتخابی جام جهانی 2022| صعود اروگوئه، اکوادور و امیدوار ماندن کلمبیا/ جشنواره گل برزیل در بازی تشریفاتی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال برزیل نیمار تیم ملی فوتبال برزیل نیمار کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی گفت: با وقوع یک فقره کلاهبرداری تحت عنوان جعل اسناد خودروی کامیون تریلی و بارگیری میلگرد از شرکتی واقع در نظرآباد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد مطرح کرد: مأموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه مخفیگاه متهم را در شهرستان اشتهارد شناسایی و با دریافت نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی نامبرده را دستگیر و تریلی حامل بار را نیز توقیف کردند.

وی با بیان اینکه متهم با جعل اسناد خودروی تریلی اقدام به اخذ بارنامه از باربری و با مراجعه به شرکت اقدام به بارگیری میلگرد کرده و در نهایت بارها را به مقصد تحویل نداده بود، افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی نظرآباد به کلاهبرداری خود مبنی بر دریافت غیرمجاز میلگرد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی نظرآباد در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

کد خبر 6089888

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو