Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال، گفت: در استان گلستان برای تولید بهتر محصولات کشاورزی مانند پنبه، گندم، جو و کلزا نیاز به تمرکز بر تولید دانش بنیان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه گرگان با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال، اظهارداشت: عنوان سال که از سوی رهبری سال تولید، دانش بنیان و کارآفرین نامگذاری شده به مسائل اقتصادی و محور تولید توجه دارد و با توجه به  اینکه محور توسعه استان ما بر اساس کشاورزی است ، اگر بر مبنای علوم دانش بنیان قرار گیرد نقش بزرگی در پیشرفت اقتصادی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محور اقتصاد گلستان کشاورزی دانش بنیان با تکیه بر علم و دانش است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سال‌های اخیر بر محورهای معیشت، زندگی مردم و مباحث اقتصادی تاکیدات فراوانی داشتند.

آیت الله نورمفیدی گفت: کشاورزی استان دانش بنیان نبوده و آب و خاک را هدر و نابود می کند و  نیاز به توجه این محور است.

امام جمعه موقت قزوین: رشد تولید دانش‌بنیان اعتماد به نفس ملی را افزایش می‌دهدامام جمعه همدان: صندوق‌های مالی از نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان حمایت کننداجرای بزرگ‌ترین پروژه عمرانی برای آبرسانی به 10 هزار روستای کشور/ مجوز شیرین‌سازی آب دریا صادر شد

امام جمعه گرگان ادامه داد: یکی دیگر از قابلیت‌های ایران و گلستان برخورداری از جاذبه های گردشگری است که تمرکز بر محور اقتصاد در این بخش منجر به اشتغال جوانان و ارزش حفظ پول ملی کشور خواهد شد.

وی با اشاره به کشتار هفت ساله مردمان مظلوم یمن، گفت: در قضیه اخیر روشن شد که اسرائیل نقش ویژه ای در کشتار ملت مظلوم یمن دارد و ننگی برای آل سعود است.

 امام جمعه گرگان به وقایع و روشنگری های اخیر در قضیه یمن اشاره کرد و افزود: اسرائیل نقش‌آفرین اصلی کشتار ملت مظلوم یمن است.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه گرگان دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تا پایان هفته در استان تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۴ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6096843

دیگر خبرها

  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد