Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت عبدالملکی روز جمعه در سفری بدون تشریفات به بندرعباس و بازدید از چند بنگاه اقتصادی از جمله کارخانه صبا فولاد هرمزگان افزود: افزایش جذب نیروهای انسانی در واحدهای افتصادی فعال از دیگر برنامه‌های وزارت کار است.
وی بیان داشت: ایجاد اشتغال و رفع فقر هم از برنامه‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۱ است و در محورهای اشتغال و رفاه مردم در بخش معلولان و کمک به رفع فقر برنامه‌ریزی‌هایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»نامگذاری کرده‌اند، برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال در دستور کار قرار می‌گیرد.
عبدالملکی همچنین در خصوص کار خانه صبا فولاد هرمزگان گفت: امسال ظرفیت اسمی کارخانه صبا فولاد هرمزگان به حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن در سال می‌رسد
وی اضافه کرد: با بهره گیری از روش‌های مدیریتی جدید تنها در ماه اسفندماه تولید آن ۲۰ درصد افزایش داشت.
 

برچسب‌ها اشتغال زایی هرمزگان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی هرمزگان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغال زایی هرمزگان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان