Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی، رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: امروز که نهمین روز از اجرای طرح بهارانه پلیس است خوشبختانه در جانباختگان ما صد درصد کاهش در تمامی شهر‌های استان گلستان داشتیم و در تصادفات جرحی ۵ فقره افزایش نسبت به سال گذشته که ۹درصد را به خود اختصاص می‌دهد.


سرهنگ عباس مهاجر بسطامی افزود: علت بیشتر تصادفات هم بی توجهی به جلو و رعایت نکردن حق تقدم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهاجر بسطامی با اشاره به پویش منفی بیست گفت:  اگر سرعت مجاز در جاده ها  ۱۰۰ کیلومتر باشد رانندگان  باید ۲۰ کیلومتر سرعت خود را کاهش دهند.

 

او گفت: بخشی از تصادفات ما در برون از شهر‌ها و در جا ده‌ها به علت سرعت زیاداست که با این پویش و رعایت مردم امیدواریم کاهش تصادفات را داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف پراید تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای