Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در واکنش به مرگ یک خانواده در جاده‌های مواصلاتی شهرستان دهلران - مهران که چند روز پیش اتفاق افتاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یک بار دیگر خواستار رسیدگی فوری به وضعیت این جاده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه دهلران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: خبر دلخراش و ناگوار مرگ یک خانواده در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان، دل هر انسانی را آزرده کرد؛ امیرعلی ۱۱ ساله تنها بازمانده این خانواده است که پدر و مادر و برادر ۵ ساله‌اش را از دست داده، و بدنش متلاشی شده و یک چشم خودش را از دست داده و نیازمند دعای خیر مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسوولان اگر توان رفع مشکلات جاده‌های مواصلاتی دهلران را ندارند به مردم اعلام کنند تا با کمک خیرین استان‌های کشور، بیل و کلنگی به دست بگیریم و جاده‌ها را درست کنیم.

امام جمعه دهلران گفت: آیا آقای رئیس جمهور و هیات دولت صدای شیون و ناله این خانواده‌ها را می‌شنود؟ مسوولان چرا کوتاهی می‌کنند؟ چرا باید جاده‌های ما با این ترددهای سنگین، هنوز جاده روستایی باشد؟ دهلران در مسیر اصلی تردد مردم از غرب به جنوب کشور و زوار و راهیان نور و... است.

وی افزود: با این اوضاع جاده‌ها، مسوولان چگونه آرامش دارند؟ آنوقت کسی هم ندا می‌دهد که تریبون‌ها زاویه درست می‌کنند! کجا زاویه درست می‌کنند؟ وقتی مسوولی ناتوان باشد و نتواند حرف مردم را برساند، به گردن تریبون‌ها می‌اندازید؟ تریبون‌ها صدای مردم را می‌رسانند؛ امروز صدای این تریبون باید به گوش شخص رئیس جمهور برسد.

امام جمعه دهلران در ادامه، با گلایه از عملکرد مسئولین استانی بیان کرد: مسوولان استان هم باید به خود بیایند، با چند دور زدن و سمینار و همایش نمی‌شود، مردم به امید شما مسوولان زندگی می‌کنند؛ اگر کسی هم واقعا توانایی ندارد، کنار برود تا کسانی که می‌توانند وارد میدان شوند، کسانی که با رایزنی و عدم شایسته سالاری روی کار بیاید، نشانه‌اش هم این است. 

وی افزود: از شخص نماینده مجلس می‌خواهیم که صدای این خانواده‌ی مظلوم و مصیبت زده را به گوش رئیس جمهور برساند، به معاون وزیر نه- به شخص وزیر راه پیشنهاد می‌شود برای بازدید جاده‌ها به دهلران بیاورد. 

امام جمعه دهلران در پایان گفت: این صحبت‌های بنده، مچ گیری و کسی را زیر سوال بردن نیست، یک لحظه‌ای از درد این خانواده برای ما کافیست،  ما می‌گوئیم و می‌رویم، اما درد این خانواده‌ها همچنان پابرجاست؛ مسئولان اگر دنبال نشاط و شادی مردم هستند، بیایند جاده‌ها را درست کنند که مردم غم نبینند، شادی مردم در رفع مشکلات جاده‌ای است.

یکی از مشکلات چندین ساله ی شهرستان دهلران مشکل حوزه راه‌های این شهرستان است که تا کنون  آسیب‌های جانی و مالی فراوانی را برای مردم این شهرستان به دنبال داشته است و پیش تر هم خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان « قصه پر غصه سفرهای ناتمام در جاده مرگ» به این موضوع پرداخته بود که برای اطلاع بیشتر از جزئیات این مشکل می‌توانید گزارش را هم مطالعه کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: راه دهلران جاده مواصلاتی مرگ تصادف مصیبت امام جمعه دهلران جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

علی جنتی رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در این جلسه گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می‌شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می‌شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می‌شود.

 جنتی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور‌های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد