Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در‌های تمامی ادارات دولتی چابهار برای اسکان مسافران نوروزی باز باشد، گفت: چابهار با ورود بیش از انتظار مسافران نوروزی مواجه شده است که همه دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به میهمانان پای کار بیایند.

رحمدل بامری گفت: تاکنون دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی و گروه‌های امدادی و جهادی به خوبی با ستاد تسهیلات سفر همکاری کرده‌اند و امیدواریم این تعامل و هم‌افزایی تا پایان تعطیلات نوروز تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: خوشبختانه با نظارت جدی نیرو‌های هلال احمر در نوار ساحلی جنوب سیستان و بلوچستان، هیچ حادثه ناگواری در بحث غرق‌شدگی نداشتیم و انشاالله این جدیت در کار همچنان تا پایان سفر‌ها ادامه داشته باشد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان  سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در بحث استقبال و پذیرایی از مسافران، تلاش‌های خوبی داشته و با توجه به ورود چشمگیر گردشگران به منطقه چابهار، مکان‌هایی را برای اسکان مسافران مهیا کرده است که جای قدردانی دارد.

بامری گفت: خود را مدیریت کرده و فقط چابهار را نبینند چراکه در نوار ساحلی جنوب سیستان و بلوچستان، جاذبه‌های گردشگری زیادی در شهرستان‌های زرآباد، کُنارک و دشتیاری وجود دارد.

او گفت: ورود میهمانان نوروزی، فراتر از زیرساخت‌های منطقه است و در همین راستا تمامی امکانات دولتی را برای رفاه حال مسافران، فعال کردیم و به مدیران دستگاه‌های اجرایی هم تاکید کردیم باید در‌های همه ادارات بر روی مسافران باز باشد و حتی اتاق‌های برخی ادارات را هم برای اسکان مسافران، فرش کرده‌ایم و درواقع باید بگوییم که هرآنچه داشتیم را در اختیار مردم قرار داده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان بندر چابهار برای اسکان مسافران سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

کد خبر 6090504

دیگر خبرها

  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»