Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در دیدار این تیم برابر کره جنوبی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نتوانست از مهره های کلیدی خود از جمله مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس استفاده کند و در نهایت با قبول شکست برابر این تیم در دیداری خارج از خانه صدر جدول را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که تیم ملی ایران آماده بازی روز سه شنبه برابر لبنان می‌شود، جهانبخش و طارمی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، برای بازی مقابل لبنان مهیا شده‌اند اما وضعیت سامان قدوس هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

جهانبخش هم‌اکنون در ایران به سر می‌برد و قرار است خودش را به جمع ملی پوشان در مشهد برساند. مهدی طارمی نیز برای ابتدای هفته پیش رو، بلیت ورود خود را دریافت کرده و به بازی برابر لبنان می‌رسد. تنها مساله در حال حاضر به شرایط کنونی سامان قدوس باز می‌گردد و باید دید آیا اسکوچیچ او را در بازی آخر در اختیار خواهد داشت یا خیر.

تیم ملی فوتبال ایران در نهمین بازی خود در دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز گذشته به مصاف میزبان خود کره جنوبی رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا با ۲۲ امتیاز به رده دوم گروه نخست سقوط کند.

در این گروه با توجه به شکست ایران برابر کره، صدر این گروه دستخوش تغییر شد و کره ای ها با ۲۳ امتیاز بالاتر از همه تیم های این گروه قرار گرفتند، ایران با اختلاف یک امتیاز در رده دوم است و تیم های امارات و عراق نیز با ۹ و ۸ امتیاز در رده های سوم و چهارم جای دارند. لبنان و سوریه نیز با ۶ و ۵ امتیاز رده های پنجم و ششم این گروه را به خود اختصاص داده اند.

شاگردان اسکوچیچ در آخرین بازی خود در این گروه روز سه شنبه ۹ فروردین ماه در مشهد میزبان لبنان خواهند بود و کره نیز در دیداری خارج از خانه به مصاف امارات می رود.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جام جهانی قطر مهدی طارمی سامان قدوس اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتاً سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095182

دیگر خبرها

  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند