Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ایستگاه آتش نشانی خلخال عصر امروز پنج شنبه با ایرنا اعلام کرد:این حادثه رانندگی در مسیر راه ارتباطی خلخال به کیوی و حوالی روستای اناویز از توابع بخش مرکزی خلخال اتفاق افتاد.

محمد رضا بابایی اظهار کرد: بر اثر شدت برخورد شاخ به شاخ خودروی سواری پراید و وانت پیکان ۶ نفر از سرنشینان هر دو خودرو در میان آهن پاره های خودروها گرفتار شدند که با کمک به موقع آتش نشانان و با استفاده از ست برش خودرو مصدومین از داخل خودروها بیرون کشیده شده و با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی این شهر انتقال یافتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نجات حمزه فرمانده پلیس راه خلخال- زنجان هم با توصیه به رانندگان و مسافرین نوروزی برای رعایت موارد ایمنی سفر از جمله حرکت با سرعت مطئمنه، پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز ،و رانندگی بدور از هرگونه عجله و شتاب اظهارکرد: علت وقوع این حادثه ازسوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است. 

آتش سوزی در اسطبل/اسب ها طعمه حریق شدند

رییس ایستگاه آتش نشانی خلخال  همچنین از وقوع دو حادثه آتش سوزی در طول شب گذشته و ظهر امروز در این شهرستان خبر داد و افزود: درحادثه اتش سوزی یک اسطبل نگهداری اسب در روستای اندبیل از توابع بخش مرکزی خلخال سه راس اسب سواری در میان شعله های آتش سوخته و از بین رفتند .

وی با بیان اینکه علت  آتش سوزی روستای اندبیل در حال بررسی است، گفت:در این حادثه و بر اثر شدت شعله های آتش و با وجود حضور به موقع اتش نشانان شهر خلخال در محل حادثه ساختمان و امکانات داخل اسطبل طعمه حریق شده و خسارات مالی سنگینی به بار امد ولی از سرایت شعله های اتش به مناطق مسکونی اطراف جلوگیری شد .

بابایی همچنین از وقوع حادثه آتش سوزی در یک کارگاه تولید وسایل چوبی در شهرک ولایت شهر خلخال در حوالی ظهر امروز خبر داد و گفت: هرچند دراین حادثه خسارت مالی به صاحب کارگاه وارد شد ولی به موقع  حضور اتش نشانان در محل حادثه مانع از گسترش شعله های آتش و وارد شدن خسارت بیشتر به این کارگاه شد .

برچسب‌ها آتش نشانی خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی خلخال استان اردبیل آتش نشانی خلخال استان اردبیل آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انباری ۲۰ متری واقع در خبابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انباری کوچک به مساحت حدود ۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک واحد صنفی قرار داشت رخ داده است. داخل این انبار لوازم و قطعات فلزی مربوط به لوستر و ... نگهداری می‌شد که آتش‌نشانان بلافاصله برای اطفاء حریق وارد عمل شده و موفق شدند تا شعله‌های آتش را در عرض چند دقیقه مهار و به طورکامل اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده بود، اظهارکرد: همچنین با توجه به عرض کم خیابان لاله‌زار ترافیکی نیز در این مسیر ایجاد شده بود که همین موضوع موجب حساسیت کسبه و برخی از شهروندان شده بود، اما خوشبختانه این حریق بسیار جزئی بود و هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. کارشناسان آتش‌نشانی هم علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم
  • جزئیات آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت