Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@20:26:30 GMT

اجاره ویلا روزی ۱۴ میلیون تومان!

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۸۹۵۷

اجاره ویلا روزی ۱۴ میلیون تومان!

 به گزارش تجارت نیوز، شمال کشور به دلیل شرایط آب‌هوایی و جاذبه‌های گردشگری خاصی که دارد از اصلی‌ترین مقاصد برای مسافرت و یکی از دغدغه‌های اصلی این مسافران تهیه مکانی مناسب و امن برای اقامت است. در این شرایط قیمت‌ها در بازار اجاره ویلا چگونه است؟

اما کرایه یک شب ویلا در شهر‌های شمالی چقدر است و این مبالغ با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروز چقدر افزایش داشته است؟

ویلا‌هایی با امکانات معمولی که دسترسی آنچنانی نیز به دریا و جنگل ندارند، قیمت‌های مناسب‌تری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغی حدود یک میلیون تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان.

اجاره نجومی ویلا‌های لاکچری

اوضاع برای ویلا‌های لاکچری فرق دارد. این ویلا‌ها امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، نگهبانی، دسترسی آسان به مناطق گردشگردی و گرمایش از کف دارند و قیمت اجاره آن‌ها خیلی بیشتر از این حدود است.

یکی از فعالان بازار در بندر انزلی که اغلب ویلا‌هایی با امکانات کامل را اجاره می‌دهد می‌گوید ارزان‌ترین ویلایی که برای اجاره دارد شش میلیون تومان و گران‌ترین آن ۱۴ میلیون تومان است.

برای اجاره ویلایی در تنکابن با مساحت بالا روزانه ۱۲ میلیون تومان درنظر گرفته ده بود.
در شهر بابلسر با اینکه ویلا‌هایی با قیمت مناسب نیز وجود دارد، ولی ویلا‌هایی با ۱۱ میلیون نیز اجاره می‌رود.

در آگهی ویلا‌های مربوط به رامسر نیز ویلایی سه خوابه استخردار با اجاره هفت میلیون تومان وجود داشت.

البته این قیمت‌ها در روز‌های مختلف عید نوروز می‌تواند تفاوت داشته باشد. ویلایی در ماسال که تا ششم فرودین روزانه سه میلیون تومان اجاره برای آن تعیین شده است از این تاریخ تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش می‌کند. صاحب این ویلا می‌گوید در تابستان قیمت اجاره باز هم پایین‌تر می‌آید و پاییز دوباره باعث افزایش حدودی قیمت‌ها می‌شود.

واکنش مردم به این قیمت‌ها

«این افراد شناسایی شوند از آنان مالیات لازم گرفته شود و همچنین اجاره‌کنندگان شناسایی شوند برای اخذ مالیات و نوع کارشان فرصت خوبی است.»

«امسال کرونا تموم شده حکم تخلیه هم می‌دن»
«من باید پنج ماه به سختی کار کنم که چهارده میلیون تومان رو جمع کنم، و بعضی‌ها هم این پول رو برای اجارهٔ یک روز ویلا می‌پردازند!»
«ترکیه و یا ارمنستان بریم کمتر در میاد»

 
 
 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است

علی بخش شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سطح استان ۹ مرکز خرید راه اندازی شده که از این تعداد ۲ مرکز خرید گندم و کلزا متعلق به کهگیلویه است

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در مراکز خرید فراهم شده است، خاطر نشان کرد: کشاورزان در مورد تحویل محصول مازاد بر مصرف خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرکل تعاون روستایی استان تاکید کرد: سعی بر آن است در جهت رفاه حال کشاورزان مراکز خرید در کهگیلویه به صورت شبانه روزی فعال شود.

شجاعی با اشاره به ثبت اراضی کشاورزان در سامانه کشت خاطر نشان کرد: به کشاورزانی که قرارداد خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند به ازای هر تن از مزرعه تا مرکز خرید مبلغ میزان ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تشویقی در نظر گرفته شده به ازای هر تن به فردی تعلق می‌گیرد که محصول خود را بنام خود در سامانه کشت قراردادی ثبت کند.

کد خبر 6097712

دیگر خبرها

  • همیشه به این فکر میکردم که روزی مدال می‌گیرم و افتخارآفرین می‌شوم
  • راه بازار اجاره از بازار مسکن جدا شد / آمارهای نگران‌کننده برای مستاجران
  • ابزارهای قانونی برخورد با اخلالگران بازار مسکن تدوین شد
  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • روزی بدون رژیم غذایی ؛ سالی یکبار آدم را نمی‌کشد!
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است