Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: روز نخست عید کشتارگاه‌های دام و طیور به صورت کشیک فعالیت کردند و از روز دوم برای جلوگیری از وقفه در تأمین گوشت و مرغ به طور کامل فعالند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، امین اسدی گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که از 14 اسفند سال گذشته شروع شده و تا عید سعید فطر امسال ادامه دارد، موجب شده سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی در استان‌ها در تعطیلات نوروز تعطیل نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: بر اساس طرح ملی تشدید و کنترل نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، به استثنای روز نخست عید نوروز که کشتارگاه‌های کشور در آن به صورت کشیک از پیش تعیین شده فعال بودند، از روز دوم فروردین 1401 فعال شده اند و براساس هماهنگی با شرکت پشتیبانی امور دام مقرر شده است، تا مازاد کشتار این شرکت خریداری شود و هیچگونه کمبود مرغی در بازار احساس نگردد.

امین اسدی گفت : برای این منظور رئیس سازمان دامپزشکی که از اواسط بهمن 1400 این طرح ملی را که اهداف آن کمک به عرضه بهداشتی گوشت به ویژه گوشت مرغ و کمک به مسئولان تنظیم بازار برای کنترل عرضه مرغ در شبکه و با قیمت‌های مصوب است، در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: رئیس سازمان دامپزشکی و دیگر مدیران ستادی این سازمان با هدف نظارت جدی بر حسن اجرای این طرح ملی، در تعطیلات نوروز در حال بازدیدهای سرزده و حتی شبانه از کشتارگاههای کشور هستند.

مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: مردم برای کمک به تشدید این نظار‌ت‌ها می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی 1512 اعلام و پیگیری کنند.

همچنین مردم عزیز می توانند تصاویر و فیلم های نظارت میدانی خود را برای کنترل بهداشتی محصولات پروتئینی به شماره 09928845823 در پیام‌رسان بله ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی کشور رئیس سازمان دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از رسیدگی این سازمان به بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار پرونده در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس مسجدی آرانی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده‌های رسیدگی شده در مراکز پزشکی قانونی طی سال گذشته پرداخت و گفت: طی سال 1402 در 450 مرکز پزشکی قانونی سطح کشور، بیش از 2 میلیون و 150 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد، 87 درصد مربوط به معاینات بالینی، حدود 7 درصد در زمینه خدمات آزمایشگاهی، نزدیک به 3.5 درصد مربوط به معاینات اجساد و حدود 1.5 درصد در حوزه کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

تمام آنچه باید درباره "پزشکی قانونی"، "کالبدگشایی"، "گواهی فوت" و "جواز دفن" بدانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی