Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید عواملی مزاحمت‌هایی ایجاد می‌کنند تا این تیم قهرمان نشود.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی درباره شرایط پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما موفقیت‌هایی هم داشتیم و توانستیم پنجمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاوریم و توانستیم درسوپرجام قهرمان بشویم و از این نظر سال خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه می‌دانند چقدر مشکل داشتیم اما در مجموع فصل جدید برای ما پر فراز و نشیب بود. بازیکنان همه تلاش خود را انجام دادند تا هواداران خوشحال شوند اما عواملی و مزاحمت‌هایی وجود دارد که اجازه ندهند پرسپولیس قهرمان شود اما این قول را می‌دهم که با همه وجود کار کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.
وی افزود: کار سختی داریم و احتیاج به کمک و حمایت هواداران داریم. شک نکنید که ما همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. وقتی در پرسپولیس کار می‌کنید فقط باید یک هدف داشته باشید که آن هم قهرمانی است و باید فقط برای گرفتن جام تلاش کنیم. ما پر فشار تمرین می‌کنیم و زحمت می‌کشیم اما هستند کسانی که بخواهند چوب لای چرخ تیم بگذارند و این افراد زیاد هستند. پارسال شاهد کارشکنی‌های زیادی بودیم و مشکلات ما از ابتدای فصل شروع شده بود اما پا پس نکشیدیم و با تمام وجود کار کردیم. هدف اصلی ما همیشه قهرمانی بوده و خواهد بود و شک نکنید که باید مسیر را با کمک هواداران ادامه بدهیم.
او در ادامه گفت: امیدوارم شرایطی رخ بدهد که بازی‌ها با حضور هواداران باشد چون حضور آن‌ها به ما انگیزه می‌دهد. الان همه جای دنیا بازی‌ها با  تماشاگر است و وجود آن‌ها تاثیر زیادی در ایجاد انگیزه برای ما دارد. در نبود هواداران بیش‌ترین ضرر را پرسپولیس کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتفاقات داربی ۹۸ هم گفت: هدف اصلی ما در داربی پیروزی بود و همه مجموعه تیم به سه امتیاز فکر می‌کردیم. از نظر فنی بازی خوبی انجام دادیم اما اتفاقاتی در آن بازی رخ داد که حتی من صحنه‌های آن را استخراج کردم و مشخص است که می‌خواستند اجازه ندهند پرسپولیس بازی را ببرد. خیلی از سوت‌ها بی‌موقع بود و فشاری که ما روی حریف داشتیم را از بین می‌برد. ما در این موضوع اذیت شدیم. اگر قضاوت معمولی و عادی در بازی بود، ما قطعا می‌توانستیم بازی را ببریم و (روند داوری) تمرکز همه ما را برهم زد. در هر صورت هفت بازی مانده است و برای قهرمانی هنوز شانس داریم. هدف ما این است که در این  هفت بازی به برتری برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: یحیی گل محمدی ، تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی

با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بلیت فروشی دربی به روش قطره چکانی! (+عکس) بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی ممنوع شد

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد