Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سه شیرها اعتقاد دارد یک دست صدا ندارد و تا زمانی که تحریم همه جانبه نباشد، نباید منافع ملی خود را نادیده گرفت.

گرت ساوتگیت هیچ سودی برای تیم ملی انگلیس در تحریم کردن جام جهانی قطر به خاطر مسائل مربوط به حقوق بشر نمی‌بیند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، از زمان اهدای میزبانی جام جهانی امسال به قطر در سال ۲۰۲۲، انتقادهای زیادی از این تصمیم به خاطر مسائل حقوق بشری موجود در آن کشور و همچنین رفتار غیرمنصفانه آن‌ها در قبال کارگران مهاجر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز سه شنبه، بازیکنان و اعضای تیم ملی انگلیس جلسه‌ای داشتند تا مشخص شود چگونه می‌توانند از تریبون خود در تورنمنت نوامبر امسال برای ایجاد تغییر استفاده کنند ولی ساوتگیت گفته است که عدم مشارکت در این مسابقات، جزو گزینه‌ها نیست. 

واقعا نمی‌دانم این چه حاصلی خواهد داشت. در حقیقت بزرگ‌ترین دغدغه اتفاقی به دور از مذهب و غیر انسانی است که در راستای ساخت ورزشگاه‌ها افتاد و متاسفانه در این خصوص هم کاری از دست ما ساخته نیست. ما هشت سال است که می‌دانیم شرایط در قطر از این قرار خواهد بود. آیا این موضعی در مقابل قطر در جایگاه یک کشور است؟ ما همچون مورد روسیه، با توجه به تمامی سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در این کشور (منظور انگلستان است) در هم تنیده‌ایم. شرایط پیچیده است. خود این مسائل پیچیده نیستند؛ بلکه تمامی واکنش‌هایی که در عرصه روابط دیپلماتیک و ارتباط با دیگر کشورها و سازمان‌ها صورت می‌گیرد، پیچیده است. 

اخبار داغ 

دفاع وسط تیم قرن؛ محمد پنجعلی | کاپیتان منتخب آسیا، قوت قلب همبازیان! گفتگوی مهم مجیدی با حردانی و سلمانی جورجینیو: تا آخر عمرم بابت از دست دادن آن دو پنالتی رنج می کشم بیل: نیازی ندارم که به کسی پیامی بفرستم؛ آنها باید از خودشان خجالت بکشند! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!

آفتاب‌‌نیوز :

داریوش کاردان، پیشکسوت رادیو و تلویزیون گفت: ماجرا این است که مگر امروز کسی رادیو گوش می‌دهد؟ با توجه به سطح برنامه‌هایی که در حال ساخته شدن است، مگر مانند گذشته مخاطبی باقی مانده است؟ چون آمار صداوسیما نشان می‌دهد برای سازمانی که ۲۴ هزارمیلیارد تومان بودجه‌اش برای سال بعد است کم مخاطب‌ترین برنامه ۲ درصد مخاطب داشته و پر مخاطب‌ترین برنامه ۱۷درصد بیننده داشته و ۲۴ درصد هم برای جام ملت‌های آسیا را تماشا کردند. شما می‌گویید نیمرو ارائه می‌دهد، اما به نظر می‌رسد در همان ارائه نیمرو هم نتوانسته موفق باشد.

ممکن است درست باشد، اما من نمی‌توانم این را بگویم. این که آمار شما از کجا آمده را نمی‌دانم و اصلا از آمار هم خبری ندارم، اما من ترجیح می‌دهم که تلویزیون نبینم و به جای آن یک فیلم سینمای خارجی یا داخلی ببینم که چند نفر از آن تعریف کرده‌اند و رادیو هم گوش نمی‌دهم.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم