Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ورزش گفت: بیش از ۷۰ درصد سهام سرخابی‌ها در فرابورس به فروش رسید.

به گزارش مشرق، بنیامین شکوه‌فر، معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در خصوص اقدامات صورت گرفته در سالی که گذشت اظهار داشت: در پایان ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان افتخار این را داشت که با تلاش‌های شبانه‌روزی و در مسیر ارتقای فعالیت‌ها در حوزه‌های ورزشی و جوانان فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: نتیجه این تلاش‌ها منجر به چند دستاورد مهم بود که می‌توان به بارزترین آن یعنی خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره کرد. با همکاری و تلاش مسئولین بخش حقوقی وزارتخانه خوشبختانه این اتفاق افتاد و بیش از ۷۰ درصد سهام دو باشگاه در فرابورس به فروش رفت.

بنیامین شکوه‌فر ادامه داد: همچنین در خصوص مستندسازی املاک متعددی که در بخش ورزش و جوانان وجود داشت با پیگیری‌های صورت گرفته، ده‌ها ملک دارای سند تک برگی شدند و امیدواریم همین روند در سال جدید هم ادامه داشته باشد.

شکوه‌فر خاطرنشان کرد: بحث راه‌اندازی دیوان ورزشی یکی از موضوعاتی بود که امروز درحال پیگیری آن هستیم و امیدواریم که سال آینده عملی شود و بسیاری از مباحث دعاوی ورزشی در داخل کشور حل شود. هماهنگی نیز با قوه قضاییه برای راه‌اندازی شورای حل اختلاف ورزشی داشتیم که قرار بود در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ این شورای حل اختلاف راه اندازی شود که به دلیل برخی از مشکلات افتتاح آن به عید فطر سال ۱۴۰۱ موکول شد.

وی اظهار داشت: امیدوار هستیم که در سال جدید برای مجموعه ورزش و جوانان کشور اتفاقات خوبی رقم بزنیم. ما در سال ۱۴۰۱ شش رویداد بزرگ را در سطح آسیا و جهان در پیش داریم که امیدوار هستیم با تلاش همه مجموعه و دست‌اندرکاران شاهد موفقیت ورزشکارانمان در همه حوزه‌ها باشیم.

بنیامین شکوه‌فر گفت: در حوزه عملکرد استان‌ها دو مناسبت بزرگ یعنی هفته تربیت‌بدنی و دهه مبارک فجر را پشت سر گذاشتیم. در هفته تربیت بدنی بیش از ۷ هزار رویداد فرهنگی و ورزشی توسط استان‌های ما برگزار شد. در دهه فجر بیش از ۱۷ هزار افتتاح پروژه و برگزاری رویدادهای مختلف را داشتیم که نسبت به سنوات قبل بی سابقه بود و رشد ۱۵۰ درصدی را داشتیم.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: یک حرکت منسجم توسط استان‌ها صورت گرفت که امیدواریم در سال آینده با قوت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر ادامه داشته باشد. خانواده بزرگ ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۱ با چند رویداد بزرگ بین المللی مواجه است که نیاز به دعای خیر ملت دارد که از بتوانیم از این رویدادها سربلند بیرون بیاییم. امروز در خانواده ورزش و جوانان انسجام بسیار خوبی وجود دارد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت استقلال پرسپولیس معاون وزیر ورزش خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت استان های وزارت ورزش و جوانان استان ها شکوه فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل حساسیت‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر کارگروهی تشکیل شده است تا مسابقات آتی را از همه جهات به دقت نظارت و بررسی کند.

به گزارش مشرق، مهدی محمد نبی در پاسخ به اینکه فدراسیون فوتبال برای مدیریت حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر چه تدبیری اندیشیده است، اظهار کرد: ۲۴ هفته از رقابت‌های لیگ امسال را پشت ‌سرگذاشتیم و به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم. در بالای جدول رقابت سختی بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد. به دلیل همین حساسیت‌ها، جلساتی را در فدراسیون برگزار کردیم که طی آن کارگروهی تعیین شد تا همه مسابقات هفته‌های پایانی را با دقت نظارت و بررسی کند و مشکلی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: این کارگروه از همه جهات مسابقات هفته‌های پایانی را نظارت خواهد کرد و تمامی بازی‌ها به دقت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. تیم‌ها در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره واگذاری تیم‌های بزرگ پایتخت اضافه کرد: بخش خصوصی با مطالعه و تجزیه و تحلیل خاص خود وارد عرصه ورزش می‌شود و همه موارد و شرایط را پیش از ورود، ارزیابی کرده است چراکه باید به اهدافش برسد. یکی از این موارد نرخ بازگشت سرمایه است که باید روی آن حساب کرد. از سوی دیگر بحث درآمد پایدار هم مطرح است که این موارد می‌تواند به توسعه فوتبال کمک کند و نتایج آن را در استقلال و پرسپولیس خواهیم دید.

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی دیروز با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل، اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکان جدید سرخابی‌ها برگزار شد.

بر این اساس در این جلسه مشخص شد که ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

استقلال تهران هم‌اکنون با ۵۳ امتیاز در رده نخست قرار دارد و پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر جای گرفته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی