Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@02:40:02 GMT

فابیلو کاپلو: ما باید سبک آلمانی را الگو قرار دهیم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۹۱۱۲

فابیو کاپلو اعتقاد دارد که فوتبال ایتالیا از تلاش برای تقلید کردن سبک پپ گواردیولا، زیان دیده است

 ایتالیا پس از باخت شرم آور 1 بر 0 مقابل مقدونیه شمالی در استادیوم رنتزو باربرا پالرمو، برای اولین بار در تاریخ خود در دو دوره متوالی جام جهانی حضور نخوهد داشت. این شکست تلخ تنها 9 ماه پس از قهرمانی امیدوار کننده در یورو 2020 رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال همه در این کشور در عین ناباوری، تلاش می‌کنند تا توضیح دهند چگونه آتزوری نتوانسته به جام جهانی 2022 قطر راه یابد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، حال فابیو کاپلو نظرات خود در مورد این ناکامی ایتالیا بیان کرده و او معتقد است که ایتالیا باید فوتبال آلمان را الگوی خود قرار دهد. کاپلو در اینباره گفت:

فوتبال ایتالیا سعی کرده در 15 سال گذشته از پپ گواردیولا تقلید کند. تنها از پاس‌های عرضی و کوتاه استفاده می‌شود. خبری از بازی مستقیم، پاس‌های طولی و بلند نیست و کمترین میزان درگیری در میانه زمین وجود دارد. ما باید از سبک یورگن کلوپ پیروی کنیم. تنها کسی که اینکار را در ایتالیا انجام می‌دهند، جانپیرو گاسپرینی در آتلانتا است. وینچنزو ایتالیانو در فیورنتینا نیز چیزی مشابه را امتحان می‌کند. به نتایج آن‌ها نگاه کنید. ما باید مدال آلمانی را الگو قرار دهیم زیرا ابزار لازم برای اجرای سبک اسپانیایی را نداریم.

 کاپلو در ادامه بیشتر به جزئیات می‌پردازد. او گفت:

 در اروپا با سرعت بالایی بازی‌ می‌کنند و ما به آن عادت نداریم. به اندازه کافی بازیکن جوان در اختیار داریم اما یک ایده اشتباه در فوتبال پایه ما وجود دارد و آن‌ها پاس رو به عقب است. . از خواند برخی از آمار‌ها تعجب می‌کنم. آن بازیکن 45 پاس داده اما چندتای آن مفید بوده است؟ کمتر تیمی سعی‌ می‌کند از پاس‌های بلند استفاده کند. مانند الکساندر بلسین در جنوا که در این مورد از کلوپ هم بیشتر افراط می‌کند. اگر مهاجمانی مانند اوسیمن، لوکاکو و آبراهام در سری آ تبدیل به پدیده می‌شود، ما باید خود را زیر سوال ببریم. توصیه من این است که داوران کمتر سوت بزنند، بازیکنان کمتر دایو بزنند، مربیان چیز متفاوتی را ارائه دهند، به بازیکنان جوان ایتالیایی بیشتر فرصت داده شود. مانچینی مربی فوق العاده‌ای است، اما دیروز مقابل مقدونیه شمالی فقدان شادابی در میان بازیکنان مشهود بود.

اخبار داغ 

دفاع وسط تیم قرن؛ محمد پنجعلی | کاپیتان منتخب آسیا، قوت قلب همبازیان! گفتگوی مهم مجیدی با حردانی و سلمانی جورجینیو: تا آخر عمرم بابت از دست دادن آن دو پنالتی رنج می کشم بیل: نیازی ندارم که به کسی پیامی بفرستم؛ آنها باید از خودشان خجالت بکشند! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پنجشنبه شب در دیداری معوقه از رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی چلسی به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند به یک پیروزی مهم در این بازی دست پیدا کند.

این تیم در حال حاضر با دو بازی کمتر تنها هفت امتیاز با استون ویلا که در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته فاصله دارد و در صورتی که بتواند در این دو بازی به پیروزی برسد می‌تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده امیدوار باشد.

پوستکوگلو دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حساس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط تیم: خوب نیست. ما چند مصدوم داشته‌ایم. ورنر از ناحیه همسترینگ احساس درد دارد و با توجه به اینکه تنها دو یا سه هفته از ادامه لیگ مانده، این فصل را از دست داده است. بنویس از ناحیه ماهیچه ران پا دچار مصدومیت شد و تا پایان فصل باید مشغول درمان باشد.

خطا روی ویکاریو: فکر می‌کنم که او متوجه شده است که چالشی در این زمینه وجود دارد. این چیزیست که حتی من هم با آن درگیر هستم چون دیشب دیدار لیگ قهرمانان را دیدم و خطایی روی دروازه‌بان انجام شد که بلافاصله اعلام شد. سعی می‌کنیم این موضوع را روشن کنیم.

نظم رومرو پس از اخراج برابر چلسی: من تا به حال ده‌ها بار صحنه‌ای که او به خاطرش اخراج شد را دیده‌ام، شاید او به خاطر کسی که هست تاوان سنگین پرداخت کرد. من در تمام طول سال هیچ مشکلی با نظم و انضباطش نداشتم. ما در آن بازی شروع خوبی داشتیم و بسیار خوب پیش رفتیم. من مشکلی با این اتفاق نداشته‌ام. اگر این موضوع پیش از این هم رخ داده، تحت هدایت من چنین چیزی نبوده است. او امسال فوق العاده بود.

نشانه‌های پیشرفت: قطعا می‌توان این نشانه‌ها را به وضوح دید. 20 از 20. صددرصد.

دیگر خبرها

  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • کمک به فقرا به عنوان یک الگو در جامعه نهادینه شود
  • (ویدئو) تانک‌های آلمانی و آمریکایی به مسکو رسیدند
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد