Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز جمعه علاوه بر قم در دیگر شهر‌ها و بخش‌های استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور مردم مومن و خداجو برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه پردیسان با تبریک سال جدید، مخاطب خاص نام‌گذاری هر سال را مسئولان، به ویژه قوه مجریه دانست و گفت: حل مشکل اقتصاد نیاز به تغییر اساسی رویکرد‌ها و تلاش شبانه روزی مسئولان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین یزدی امام جمعه دستجرد هم با اشاره به نامگذاری امسال، استفاده از ظرفیت نخبگان را حائز اهمیت دانست و گفت: پیشرفت‌های چشمگیر کشور در زمینه موشکی و صنایع هوا فضا با وجود تحریم‌ها با همراهی نخبگان حاصل شد که باید ادامه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی امام جمعه جعفریه با تاکید بر اجرایی شدن شعار امسال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" گفت: با تحقق شعار امسال، شاهد بهره وری بالاتر و در نتیجه سرعت بیشتر رشد اقتصادی کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی پور امام جمعه قنوات هم با اشاره به نامگذاری امسال، حل مشکلات اقتصادی را نیازمند مدیران جهادی و انقلابی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های داخلی و اشتغال زایی جوانان باید اولویت دولتمردان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موقعی پور امام جمعه موقت فردو هم توجه مردم به تولید داخل را یادآور شد و گفت: یکی از ضروریات پویایی اقتصاد، تولید با کیفیت و حمایت از آن است که مردم باید آنرا بعنوان فرهنگی ارزشمند در برابر تولید خارجی پذیرا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه موقت شهرستان کهک با اشاره به فرا رسیدن سال جدید، صله رحم را از برکات عید نوروز و سفارشات اسلام دانست و گفت: باید در شرایط کنونی ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از حضور در مکان‌های پرجمعیت خودداری کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه قم نماز جمعه حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام دانست و گفت امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛

** نماز جمعه میناب
حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: لازم است قوای سه گانه وهمه دستگاه‌های دولتی وحاکمیتی برای ثبات اقتصادی؛ وعده صادق اقتصادی را ایجاد کنند و مشکلات معیشتی مردم راحل کنند.
**نماز جمعه بندرلنگه
حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان تسریع در دو بانده کردن جاده‌های مواصلاتی در کریدور غرب به شرق و تکمیل پل آبنمای روستای کنخ در جاده بندر خمیر است.
** نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه هم گفت: معلم جایگاه ویژه‌ای در قرآن و رهنمود‌های رسول خدا دارد.

بیشتر بخوانید؛ مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
** نماز جمعه رودان
حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان گفت: در اجرای طرح عفاف و حجاب اولویت با کار فرهنگی است.
** نماز جمعه جاسک
حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: حقوق بشر آمریکایی یک شعار دروغین و سرپوش برای دخالت در کشور‌های دیگر است.
** نماز جمعه بندرخمیر
حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر نیز گفت: حوزه‌های علمیه باید نقش فعال خود را در نشر معارف فقه جعفری ایفاء کند.
** نماز جمعه سیریک
حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک نیز خواستار نظارت بیشتر در اجرای طرج کالابرگ الکترونیک شد.
** نماز جمعه بشاگرد
حجت السلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت:مسولان از شرایط و ثبات امنیتی در کشور برای جذب سرمایه گذاری بهره ببرند.
** نماز جمعه پارسیان
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان گفت: اختصاص حق آلایندگی تاسیسات مستقر در عسلویه به پارسیان وساخت بیمارستان تامین اجتماعی از خواسته‌های مردم پارسیان است.
** نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا نشان از تحلیل درست و عقلانیت در دانشگاه هاست.
** نماز جمعه بوموسی
حجت الاسلام جاودان امام جمعه موقت بوموسی هم روز معلم را گرامی داشت.
** نماز جمعه توکهور و هشتبندی
حجت الاسلام بهرام سلیمانی امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی هم گفت: تحولات جهانی به سوی حمایت از مقاومت و مظلومان فلسطین است.
** نماز جمعه هرمز
حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز نیز خواستار حضور بیشتر جوانان در هیات‌ها و مراسم مذهبی شد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود