Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسدی شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای اجرای این طرح پنج هزار و ۵۶ کیلوگرم لاشه دام و آلایش دامی در کشتارگاه‌های دام و ۱۴ هزار و ۴۳۸ کیلوگرم لاشه و آلایش طیور در کشتارگاههای طیور استان جمع‌آوری شد.

وی اظهار داشت: در این مدت ۲ اکیپ استانی و ۱۱ اکیپ شهرستانی با حضور ۱۳۸ نفر پرسنل و ۱۵ دستگاه خودروی عملیاتی، نظارت‌های بهداشتی و دامپزشکی با هدف افزایش نظارت بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح کشتارگاه‌های دام و طیور، فروشگاه‌های عرضه گوشت و مرغ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی افزود: این طرح با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی از جمله شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و به منظور تامین بهداشت و امنیت غذایی مردم تا پایان ماه مبارک رمضان در دست اجراست.

وی گفت: تعداد بازدیدهای انجام شده از انواع واحدهای عرضه، انبارها، سردخانه‌ها، مراکز قطعه‌ بندی، بسته بندی و کشتارگاه‌های دام و طیور تاکنون چهار هزار و ۷۹۳ مورد انجام شده که ۱۸ مورد نمونه برداری انجام، ۱۰۷ مورد غیر بهداشتی شناسایی و ۲۳ مورد از تخلفات نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

اسدی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در فرآورده‌های خام دامی نظیر مرغ، گوشت قرمز، ماهی و تخم مرغ، مراتب را با نزدیکترین شبکه دامپزشکی استان در میان گذاشته یا از طریق شماره تلفن های ۱۵۱۲ در سراسر استان موارد تخلف را به اطلاع بازرسان دامپزشکی استان برسانند.   

هم‌اکنون هشت کشتارگاه سنتی و ۲ کشتارگاه صنعتی در استان فعال است .

به گزارش ایرنا، استان چهارمحال و بختیاری با داشتن  بیش از ۲ میلیون  و ۷۰۰ هزار دام سبک و سنگین عشایری ، سنتی و صنعتی به عنوان یکی از قطب‌های دامپروری کشور محسوب می‌شود.

برچسب‌ها سازمان دامپزشکی کشور شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی کشور شهرکرد چهارمحال وبختیاری سازمان دامپزشکی کشور شهرکرد چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها