Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار با قطر دومین دیدار تیم بسکتبال سه نفره زیر ۲۳ سال دختران در رقابت های مقدماتی جام جهانی بود که شامگاه جمعه در قطر برگزار شد.

در این دیدار شاگردان نیکا بیک لیک لی با نتیجه ۲۱ بر ۳ برابر حریف میزبان خود به برتری دست یافتند. آنها پیش از این نتیجه دیدار برابر نیوزلند را واگذار کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم دختران ایران با ترکیب نگین رسولی، فاطمه آقازادگان، غزل محسنی و آیدا گلمحمدی دو دیدار خود را در گروه اول مسابقات بسکتبال سه نفره زیر ۲۳ سال مقدماتی جام جهانی برگزار کرد.

کد خبر 5453385

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران قطر مسابقات انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مسابقات انتخابی جام جهانی کره جنوبی مهدی طارمی مسابقات قهرمانی آسیا فوتبال ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پورتو یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور

تیم‌های توپکا مازندران و شاهان میاندورود در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور شرکت کردند.

توپکا مازندران و شاهان میاندورود با تیم‌های عادلی گیلان، خانه بسکتبال ملکی گیلان، دوک گیلان همگروه هستند.

توپکا در بازی‌های دور رفت که مانند رقابت‌های دور برگشت در شهر رشت برگزار می‌شود، با کسب ۲ پیروزی و ۲ شکست در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم شاهان میاندورود هم با یک کسب ۱ برد و ۳ باخت، رتبه سوم را به دست آورد.

بازی‌های دور برگشت از دهم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی خانه بسکتبال ملکی در سالن ورزشی ۶ هزار نفره رشت برگزار خواهد شد.

توپکا در نخستین بازی دور برگشت موفق به شکست شاهان میاندورود، دیگر نماینده استان مازندران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی