Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (جمعه) تاکید کرد، عملیات سوم در هم شکستن محاصره در عمق خاک عربستان در پاسخ به استمرار محاصره ظالمانه علیه یمن اجرا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله در این کشور امروز از اجرای عملیات سوم شکستن محاصره در عمق خاک عربستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریع در ویدیویی اظهار کرد: ما عملیات سوم در هم شکستن محاصره را در پاسخ به استمرار محاصره ظالمانه یمن اجرا کردیم، این عملیات با شلیک موشک‌های بالستیک و هدایت شونده و پهپادها انجام شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه تاکید کرد: در این عملیات تاسیسات آرامکو در جده و برخی زیرساخت‌های حساس و مهم در ریاض، پایتخت عربستان هدف قرار گرفتند، همچنین پالایشگاه "راس التنوره" و پالایشگاه نفت "رابغ" توسط تعداد زیادی پهپاد هدف قرار گرفتند.

یحیی سریع در ادامه گفت: در این عملیات تاسیسات آرامکو در جیزان و نجران نیز با تعداد زیادی پهپاد هدف نیروهای یمنی قرار گرفتند و این نیروها حملات ویژه بیشتری را علیه بانک اهداف در عملیات لغو محاصره اجرا خواهند کرد.

همچنین سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: نیروهای مسلح ما در توسعه عملیات‌های نظامی خود تا زمانی که جنگ متوقف شده و محاصره پایان یابد، هرگز تردید نخواهند کرد.

ائتلاف عربی ضد یمن امروز مدعی شده بود که "سامانه‌های پدافند هوایی این کشور یک فروند موشک بالستیک شلیک شده به سوی شهر جیزان عربستان را رهگیری و ساقط کردند".

همچنین این ائتلاف مدعی شد:"پس از اصابت یک پرتابه "دشمن"به نیروگاه برق استان صامطه، آتش‌سوزی کوچکی در نیروگاه برق واقع در این استان در منطقه جیزان ایجاد شد".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یحیی سریع یمن سخنگوی نیروهای مسلح یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول ۲۱ با عنوان توزیع اعتبارات نیروهای مسلح را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو برای آن پیش‌بینی کردیم و این بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور است.

کد خبر 6092799 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن