Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@06:02:23 GMT

سومین باخت 2-0 ایران در سئول

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۹۳۷۷

ایران برای سومین بار در سئول برابر تیم ملی کره جنوبی 2-0 بازنده شد.

ایران و کره جنوبی در تاریخ فوتبال خود 12 بار در کره جنوبی با هم روبرو شده اند که در این میان تیم ملی ایران تنها 3 بار بازنده شده است و جالب این که هر 3 بار 2-0 باخته ایم. بار اول در سال 1350 تیم ملی تحت هدایت پرویز دهداری در یک دیدار دوستانه برابر کره جنوبی 2-0 باخت، اما دومین باخت مربوط به دوران حضور برانکو در تیم ملی فوتبال کشورمان بود و تیم ملی تحت هدایت برانکو در سال 84 و بعد از قطعی شدن صعود هر 2 تیم به جام جهانی 2006، برابر تیم ملی کره جنوبی در همین ورزشگاه 2-0 مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، کره جنوبی که 17 سال در زمین خود و 11 سال در تمام عرصه ها از برد برابر تیم ملی فوتبال کشورمان محروم مانده بود در این بازی طلسم خود را شکست و بار دیگر برابر تیم ملی فوتبال ایران با فاصله زمانی زیاد برنده شد.

نکته جالب این که کره جنوبی برابر یکی از ضربه پذیرترین تیم های فوتبال ایران برنده شد، تیمی که در ترکیب خود بازیکنان زیادی را به خاطر کرونا، محرومیت و مصدومیت نداشت و با اشتباه اسکوچیچ در مهره چینی و تعویض ها هم مواجه شد و شانس بزرگی را برای صدرنشینی در گروه خود از دست داد.

 

اخبار داغ 

دفاع وسط تیم قرن؛ محمد پنجعلی | کاپیتان منتخب آسیا، قوت قلب همبازیان! گفتگوی مهم مجیدی با حردانی و سلمانی جورجینیو: تا آخر عمرم بابت از دست دادن آن دو پنالتی رنج می کشم بیل: نیازی ندارم که به کسی پیامی بفرستم؛ آنها باید از خودشان خجالت بکشند! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب

مدیرعامل شرکت گاز استان جنوبی گفت: با وجود سیلاب بی‌سابقه در استان و شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه، گاز هیچ کدام از مشترکین خانگی قطع نشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش شدید باران که منجر به بروز سیل شدید در برخی شهرستان‌های استان شد، خوشبختانه جریان گاز در استان پایدار است.

وی افزود: بارندگی بی‌سابقه در شهرستان زیرکوه موجب شکسته شدن سد خاکی روستای نوده در این شهرستان شد که با تصمیم به موقع کمیته مدیریت بحران قبل از شکسته شدن سد، دستور تخلیه این روستا صادر شده بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به پایداری شبکه گاز در استان گفت: در تمام استان شاهد بارندگی شدید و در شهرستان‌های قائنات، نهبندان، طبس و خوسف شاهد سیل بی‌سابقه بودیم که موجب تخریب برخی جاده‌های ارتباطی شد.

وی افزود: تمامی ادارات گاز شهرستان‌های استان قبل از وقوع سیل در آماده‌باش قرار گرفتند و خوشبختانه با هوشیاری و تلاش کارکنان گاز هیچ مشترکی در سیل اخیر استان قطع نشده است.

محمودی تصریح کرد: اقدامات پدافندی در زمینه جلوگیری از خسارات سیلاب به‌ ایستگاه‌های گاز و رصد تمامی نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفت که با اعزام اکیپ‌های عملیاتی به منطقه، تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب خطوط گاز یا نشت گاز در اسرع وقت با بخش امداد شرکت گاز (شماره 194) تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب