Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران با ترکیب زیر ۲۳ سال با پیروزی بر قطر در مرحله نیمه نهایی مقدماتی جام جهانی به مصاف ازبکستان خواهد رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی بسکتبال سه نفره رده سنی آزاد در دوحه قطر با ترکیب زیر 23 سال شرکت کرده که این جوانگرایی با توجه به سیاست فدراسیون برای این دوره از مسابقات و با آینده نگری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در دیدار مقابل نیوزلند 20_11 شکست خورد و در دیدار دوم مقابل قطر میزبان مسابقات به برد قاطع 21-3 رسید .

با این نتایج تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران ایران به جمع چهار تیم برتر راه یافت که در مرحله نیمه نهایی به مصاف ازبکستان تیم اول گروه دوم می‌رود.

این بازی ساعت 19:15 فردا شنبه ششم فروردین ماه برگزار می‌شود. قزاقستان و نیوزلند برگزار کننده دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی هستند.

تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران با ترکیب «نگین رسولی»، «فاطمه آقازادگان»، «غزل محسنی» و «آیدا گلمحمدی» و مدیرفنی «افسانه حسن نایبی» و با سرمربیگری «نیکا بیک لیک لی» راهی این مسابقات شده است.

تیم قهرمان این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی را کسب خواهد کرد.

اعلام برنامه رقابت‌های پلی‌آف دوم لیگ برتر بسکتبال

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال تیم ملی بسکتبال سه نفره مرحله نیمه نهایی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۲ بازی برگزار شد و در پایتخت ایتالیا، بایرلورکوزن موفق شد با شکست گرگ‌ها نیمی از راه صعود را طی کند و آتالانتا در فرانسه مقابل مارسی متوقف شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ورزشگاه المپیکو رم گرگ‌ها میزبان شاگردان ژابی آلونسو بودند، اما در نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید تا عملا یک پای نماینده ژرمن‌ها به فینال رسیده باشد.

در این بازی سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

در دیگر دیدار هم مارسی در خانه نتوانست شاگردان گاسپرینی را مغلوب کند و با نتیجه تساوی یک بر یک این دیدار خاتمه پیدا کرد تا شانس آتلانتا برای فینالیست شدن بیشتر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی