Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه کشتی‌گیران حاضر در نظرسنجی انتخاب برترین‌های قرن انتخاب شده‌اند توضیحاتی را ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

محمدابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص لیستی که برای انتخاب کشتی‌گیر قرن گذشته منتشر شده است، اظهار داشت: این ایده از سوی شبکه ورزش بوده که خواستند با توجه به اتمام قرن، برترین‌های ورزش را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از چندین جلسه که در خود سازمان تشکیل شد، هیئتی تشکیل دادند تا با نظرخواهی از کارشناسان و همفکری از افراد خبره، در این خصوص بررسی‌های لازم را در خصوص اسم افراد انجام دهند.

وی در مورد اینکه فدراسیون در معرفی این افراد چه نقشی داشته است، گفت: بعد از همفکری با کارشناسان، سراغ فدراسیون‌های ورزشی هم آمدند و فدراسیون‌ها هم یک عده را معرفی کردند و بعد از آن هم از پیشکسوتان ورزش نظرخواهی شد. اصل کار از طرف شبکه ورزش بوده که کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، وزارت ورزش و فدراسیون‌ها در آن مشارکت داشتند.

امامی تاکید کرد: از ابتدای فروردین، یک لیستی در رشته‌های مختلف تنظیم شد که به مشارکت مردمی و نظرسنجی گذاشته شده تا ورزشکاران قرن با مشارکت مردم انتخاب شوند.

آغاز اردوی کشتی فرنگی جوانان از هشتم فروردین ماه



انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان

(تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان

دیگر خبرها

  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!