Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات احیای برجام نوشت: فردا برای دیدار با باقری کنی به تهران سفر می کنیم. برای رفع اختلاف های باقی مانده در مذاکرات وین در مورد برجام تلاش می کنیم. ما باید این مذاکره را به نتیجه برسانیم. خیلی چیزها در خطر است.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا اتحادیه اروپا برجام مذاکرات وین انریکه مورا افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تنها چهار بازی دیگر تا ثبت بهترین فصل تاریخ خود فاصله دارد. پاریسی ها تا اینجا قهرمان سوپرجام و لیگ فرانسه شده اند و حالا در لیگ قهرمانان و جام حذفی می خواهند قهرمان شوند.

پاریس به فینال جام حذفی رسیده و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز فردا به مصاف دورتموند می رود.

مکسول، ستاره برزیلی سابق پی اس جی، نقش لوئیس انریکه در تیم پاریسی را ستود: «بزرگترین تغییر در زمین رخ داد. لوئیس انریکه ثبات را در بازی به پی اس جی داده و این ارزشمند است. این باعث می شود همه به موقعیت خود در زمین واقف باشند و سپس خلاق تر و کارآمدتر کار کنند. صادقانه بگویم، از ابتدای فصل و زمانی که دیدم لوئیس انریکه چه می کند، اعتماد به نفس بیشتری گرفتم. من هنوز هوادار پی اس جی هستم و درست است که تیم بازیکنان بزرگی دارد و در راس‌شان امباپه که بیش از 40 گل زده، اما معمار موفقیت های پی اس جی لوئیس انریکه است.»

مکسول در مورد اعلام جدایی امباپه در ماه فوریه گفت: «این خبر آشوبی در رختکن ایجاد نکرد. وقتی بازیکن هستید می دانید که هر سال عده ای باشگاه را ترک می کنند و این نمی تواند شما را آزار دهد. ما قبلاً هر تابستان در مورد جدایی امباپه صحبت می کردیم. بعد از آن جو باشگاه چندان مثبت نبود. ما هر روز در مورد این موضوع صحبت می کردیم که کمی طاقت فرسا است. اما رختکن با درایت انریکه قوی باقی ماند و او اجازه نداد تصمیم امباپه باعث به هم ریختن تیم شود.»

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت