Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:02:26 GMT

لکسوس LC در مقابل پورشه ۹۱۱ + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۹۷۹۲

لکسوس LC در مقابل پورشه ۹۱۱ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

لکسوس LC  2022: لکسوس، این خودروساز ژاپنی، اصولا بر روی بهبود کیفیت و عملکرد سواری خودروهای خود تمرکز می کند و اکنون روی  LC ۲۰۲۲ به روز رسانی هایی را انجام داده است .

این خودرو قرار است با خودروهایی چون بی ام و سری ۸ و پورشه ۹۱۱ رقابت کند. این خودرو ژاپنی با دو پیشرانه ارائه می شود که شامل یک نمونه V-۸ تنفس طبیعی یا یک V-۶ هیبریدی کارآمدتر است و LC را می‌توان به عنوان کوپه یا کانورتیبل ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سواری LC بسیار راحت است و فضای داخلی آن با وسایل بسیار زیبا و مجموعه‌ای از صندلی‌های راحت ارائه شده است.  Bespoke Build یکی از تریم هایی است که در این خودرو ارائه می شود و می توان آن را به شکل کوپه و با پیشرانه غیر هیبریدی خریداری کرد.

    این نسخه دارای یک بال عقب فعال، رینگ‌های ۲۰ یا ۲۱ اینچی منحصر به فرد، سقف شیشه‌ای یا فیبر کربنی، تزئینات بیرونی سیاه و فضای داخلی اختیاری به رنگ نارنجی است.     

در زیر کاپوت این خودرو یک موترو 8 سیلندر با عملکرد بالا ارائه شده است که می تواند ۴۷۱ اسب بخار قدرت و ۳۹۸ پوند فوت گشتاور تولید کند و در کنار آن دارای یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک است که باعث رانندگی روان می شود.

پیشرانه دیگر LC۵۰۰h حدود  ۳۵۴ اسب بخار نیرو محرکه برقی تولید می کند که از ترکیب یک موتور ۳.۵ لیتری V-۶، یک جفت موتور الکتریکی، باتری لیتیوم-یون ۱.۱ کیلووات ساعتی و گیربکس اتوماتیک بی نظیر متغیر (CVT) ارائه می شود.    

فضای داخلی لکسوس LC۵۰۰  بسیار شیک طراحی شده است و موقعیت عالی برای رانندگی ایجاد می کند. کسانی که لکسوس LC۵۰۰ کانورتیبل را انتخاب می‌کنند، می‌توانند آن را با سقف پارچه‌ای آبی Marine خریداری کنند که در کنار فضای داخلی سفید و آبی، بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

 در این تریم داخلی، صندلی‌ها، تونل گیربکس و قسمت پایینی داشبورد، با رنگ سفید و سایر قسمت‌های کابین با چرم آبی پوشیده شده است. در نهایت نیز کالیپر‌های ترمز نارنجی رنگ، زیبایی خودرو را تکمیل می‌کنند. باید منتظر ماند و دید که این به‌روز‌رسانی‌ها در سایر بازار‌ها نیز عرضه می‌شوند یا خیر. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پورشه 911 2022:

پورشه ۹۱۱ GT۳ با موتور تنفس طبیعی و اجزای الهام گرفته از اتومبیل‌های مسابقه‌ای، بهینه شده است. پورشه با سیستم تعلیق جلوی کنترل و یک بال عقب غیرمعمول که به جای پایین در قسمت فوقانی نصب شده ، ۹۱۱  را بهبود بخشیده است.

   

نسخه GT۳ پورشه ۹۱۱ از زمان معرفی در سال ۱۹۹۹ تاکنون، همیشه یکی از جذاب‌ترین و قدرتمندترین نسخه‌های ۹۱۱ در تاریخچه این خودرو به شمار رفته است. GT۳ همچنین تنها ۹۱۱ است که توربوشارژ نمی‌شود و صدا‌های هیولایی ۵۰۲ اسب بخاری ۴.۰ لیتری  آن دارای شرایط الهام بخشی است.

   

این قدرت توسط گیربکس اتوماتیک هفت سرعته تله پاتیک PDK یا جعبه دنده شش سرعته دستی منتقل می شود. به لطف نصب بی نظیر سیستم تعلیق  ۲۰۲۲، ۹۱۱ GT۳ دارای یک سواری فوق العاده انعطاف پذیر، البته محکم و فرمان باورنکردنی است که تنها برخی از دلایل نشاط آور بودن آن در رانندگی است.

همانند نسل گذشته، پورشه در نهایت سه نسخه کمی متفاوت از GT۳ را ارائه می‌دهد. گفته شد در ۹۱۱ GT۳ یک پیشرانه ۴.۰ لیتری  تنفس طبیعی وجود دارد که ۵۰۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این موتور اساساً با پیشرانه ۹۱۱ اسپیدستر آزمایش شده قبلی که به ۹۰۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد، یکسان است.

   

گفتیم GT۳ جدید هم هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه (با نام خانوادگی PDK) و هم دستی شش سرعته را ارائه می‌دهد، نمونه مجهز PDK که از آن استفاده شده، به خوبی خود را به نمایش گذاشت. قابل توجه‌ترین ارتقا عملکرد در GT۳، سیستم تعلیق جلوی کنترل آن است که از نسخه اتومبیلرانی الهام گرفته شده و اولین نمونه برای تولید ۹۱۱ است.

سیستم سرگرمی موجود در ۹۱۱ معمولی به نسخه GT۳ راه پیدا می‌کند. این بدان معناست که یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۹ اینچی در مرکز داشبورد ساکن است و با برخی کنترل‌های فیزیکی روی فرمان و همچنین کنسول مرکزی تکمیل می‌شود. از ویژگی‌های اتصال پورشه می‌توان به Apple CarPlay بی سیم و نقطه اتصال Wi-Fi اشاره کرد. همچنین گزینه‌ای برای ارتقا به استریو Bose وجود دارد.

فضای داخلی GT۳ با طراحی تمیز و چیدمان ساده‌ای که ادای احترام به تکرار گذشته اتومبیل اسپرت فوق العاده پورشه را می‌دهد، شباهت زیادی به بقیه محصولات ۹۱۱ دارد. با این وجود، تعداد انگشت شماری از ویژگی‌های منحصر به فرد در سراسر کابین وجود دارد. پشت آمپری GT۳ هنوز دارای یک دور سنج آنالوگ برجسته است که در کنار نمایشگر‌های دیجیتال قرار دارد، اما حالت GT خاصی دارد که تمام اطلاعات مهم را مستقیماً روی نمایشگر‌های اطراف تاچ مرکزی قرار می‌دهد.

مدل‌های دارای جعبه دنده اتوماتیک همچنین یک دسته از شیفت دستی که جایگزین شیفت کنسول میانی مرکزی هستند را دارد. پورشه همچنین بیش از یک سبک از صندلی‌های جلو را ارائه می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو ارائه می دهد فضای داخلی پورشه ۹۱۱ دارای یک لکسوس LC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد

سید محمود عرب گفت: مهارت‌های فنی و حرفه‌ای استان قم در بخش دولتی در هشت مرکز با حضور ۳۵ مربی درون‌سازمانی و حدود ۸۰ مربی برون‌سازمانی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم  عنوان کرد: این آموزش‌ها به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر دوره در یک هزار و ۳۷۰ دوره آموزشی و ۳۶۹ حرفه آموزشی ارایه شده‌است.

او ادامه داد: ۱۰ هزار و ۹۸۱ نفر ساعت مربوط به آسیب دیدگان اجتماعی، ۶ هزار و ۷۱۶ نفر ساعت مربوط به افراد دارای معلولیت، هفت هزار و ۵۲۵ نفر ساعت مربوط به پناهندگان و اتباع خارجی، ۳۸ هزار و ۷۹۹ نفر ساعت مربوط به دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، ۱۰۴ هزار و ۸۷۴ نفر ساعت مربوط به دانش آموزان و ۵۳ هزار و ۹۹۱ نفر ساعت مربوط به دانشجویان بوده‌است.

به گفته عرب، ۷۶ هزار و ۹۴ نفر ساعت مربوط به زنان خانه‌دار، ۷۲ هزار و ۵۰۵ نفر ساعت مربوط به زنان سرپرست خانوار، ۱۳۷ هزار و ۶۰۷ نفر ساعت مربوط به زندانیان، ۵۳ هزار و ۴۷۳ نفر ساعت مربوط به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی، ۱۰۷ هزار و ۶۸۰ نفر ساعت مربوط به ساکنان مناطق روستایی، ۱۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر ساعت مربوط به سربازان وظیفه، ۱۴۸ هزار و ۹۳۷ نفر ساعت مربوط به بنگاه‌های اقتصادی و ۱۱ هزار و ۶۵۹ نفر ساعت مربوط به عشایر می‌باشد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم  گفت: همچنین ۶ هزار و ۱۸۶ نفر ساعت مربوط به کودکان کار و خیابانی، ۷۱۶ هزار و ۶۹۸ نفر ساعت مربوط به متقاضیان مهارت‌آموزی، پنج هزار و ۵۲۰ نفر ساعت مربوط به مشمولان بیمه بیکاری و ۴۲ هزار و ۵۲۳ نفر ساعت مربوط به معتادان بهبود یافته‌است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم  یادآورشد: از مجموع ۱۹ گروه هدف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور، به ۱۸ گروه هدف در استان قم، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارایه می‌شود؛ گروه هدف ساکنین مناطق محروم مرزی در استان قم، مصداق ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت ارائه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • قلک پورشه خالی شد
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از تکامل پورشه در طول زمان
  • بخشی از تکامل در پورشه (فیلم)
  • آثار سعدی را با نثری روان به نوجوانان ارائه می کنیم
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد