Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:25:04 GMT

جاده‌های زنجان برفی و بارانی همراه با کولاک است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۰۰۷۷

جاده‌های زنجان برفی و بارانی همراه با کولاک است

عبدالحسین علی اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش باران همراه با مه در آزادراه زنجان - قزوین، زنجان - تبریز، جاده های ترانزیت، زنجان - خرم دره - ابهر و زنجان- میانه موجب لغزندگی شده است.
وی یادآوری کرد: هم اکنون جاده های زنجان - بیجار،خدابنده - همدان، سلطانیه - خدابنده، زنجان- طارم، زنجان - دندی، زنجان - تهم - چورزق، دندی - تخت سلیمان و نیز برفی و همراه با وقوع کولاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند تا دچار مشکلات ناشی از شرایط جوی نشوند.
علی اکبری تاکید کرد : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان قبل از تردد از وضعیت جاده های کشور مطلع شده، از سالم بودن خودرو و پُر بودن باک اطمینان داشته باشند و تجهیزات زمستانی اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
وی ادامه داد: در حال حاضر اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.
وی اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۴ir  و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها تردد جاده ای برف و یخ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تردد جاده ای برف و یخ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان تردد جاده ای برف و یخ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان