Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد دولت بایدن در حال آماده سازی تحریم هایی است که شرکت‌های روسی را که به ارتش و سرویس‌های اطلاعاتی کالا و خدمات ارائه می‌دهند، هدف قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، در این گزارش به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که تحریم های وزارت خزانه داری ایالات متحده ممکن است طی روزهای آتی اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، بسیاری از شرکت‌هایی که انتظار می‌رود تحت تحریم‌های گزارش‌شده قرار گیرند - از جمله شرکت مهندسی سرنیا و سازنده تجهیزات سرتال - قبلاً به فهرست ایالات متحده اضافه شده‌اند که صادرات فناوری‌های حساس به آنها را ممنوع می‌کند.

این گزارش افزود: واشنگتن تحریم‌های تازه‌ای را علیه ده‌ها شرکت دفاعی روسیه، صدها عضو پارلمان و مدیر اجرایی بزرگترین بانک این کشور اعمال کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله روسيه به اوكراين تحريم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به اینکه شدت بارش‌ها از امروز پیش‌بینی شده، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان آماده‌باش هستند.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از روز چهارشنبه تا جمعه، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: رانندگان احتیاط لازم را در هنگام تردد داشته باشند زیرا در هنگام بارندگی اندکی سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس یک هفته مهلت داده است
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • وال‌استریت ژورنال: آتش‌ بس در غزه دو مرحله دارد
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی