Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دور رفت مسابقه پلی آف جام جهانی در آفریقا، تیم ملی مصر مقابل سنگال به برتری رسید تا قدمی مهم برای رسیدن به جام جهانی بردارد.

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه مسابقات دور رفت پلی آف جام جهانی در قاره آفریقا، تیم ملی مصر در خانه خود به مصاف سنگال رفت و به برتری یک بر صفر رسید. تک گل مصر را سالیو سیس (گل به خودی) در دقیقه ۴ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مصر که در فینال جام ملت های آفریقا مقابل سنگال شکست خورده بود، در اینجا در بازی رفت به برتری رسید تا قدمی مهم برای رسیدن به جام جهانی بردارد.  بازی برگشت سه شنبه ۹ فروردین در کشور سنگال برگزار خواهد شد تا پیروز این ۲ مسابقه به جام جهانی صعود کند.  در دیگر مسابقه پلی آف در قاره آفریقا، تیم ملی غنا و تیم ملی نیجریه به تساوی بدون گل رسیدند. آنها نیز در روز سه شنبه بازی برگشت را در کشور نیجریه برگزار خواهند کرد تا صعود کننده مشخص شود.  انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مصر کی روش مقدماتی جام جهانی قطر جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با برتری تیم میهمان همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و پیکان تهران از ساعت 18:20 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید.

پوریا سرآبادانی در دقیقه 10 زننده گل پیروزی‌بخش شمس آذر در نیمه نخست دیدار مقابل پیکان بود.

قضاوت این دیدار برعهده رضا عادل است که در این نیمه بازی به بازیکنان دو تیم کارتی نشان داد، اما یکی از مربیان پیکان را اخراج کرد و به دیگری کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا