Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهسا میرزاطبیبی ملی پوش پرش با نیزه که اخرین رکورد داخل سالن او در مسابقات باشگاه های کشور ۴ متر بود. وی روز... در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: ۱۴۰۰ سال خوبی برای دو و میدانی زنان بود و دختران ایران هر سال نسبت به سال گذشته پیشرفت می کنند و این امر نشانه خوبی است. پیشرفت دختران در دو و میدانی سبب شد تا نماینده ای در المپیک داشته باشیم و رکوردهای خوبی ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در این سال با وجود مصدومیت توانستم دو بار رکورد ملی را ارتقا بخشم. همچنین قرار بود در سال گذشته مسابقات قرمانی داخل سالن آسیا برگزار شود اما به دلیل شیوع گسترده کرونا این رقابت ها لغو شد.  

ملی پوش دو و میدانی خاطرنشان کرد: اگر دختران در مسابقات بیشتری شرکت کنند، می توانند رکوردهای بهتری ثبت کنند. انتظار ما این است تا امسال رکوردها نسبت به سال گذشته بهتر شود. منتظریم بیشتر از همیشه بدرخشیم و بهترین تجربه را در مسابقات برون مرزی کسب کنیم.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰، کرونا شرایط دشواری را برای ما رقم زد و مسابقات مهمی چون قهرمانی آسیا را لغو کرد. عدم حضور در مسابقات سبب شد تا فرصت کمتری برای ثبت رکوردهای بهتر داشته باشیم و امیدوارم امسال کرونا مسابقات را لغو نکند تا شرایط بهتری را تجربه کنیم.

میرزاطبیبی ادامه داد: در سال جدید بدنبال حضور در بازی های آسیایی چین هستیم و تمام برنامه های خود را برای شرکت و درخشیدن در این مسابقات در نظر گرفتیم. اگر شرایط فراهم شود و مسابقات خوبی داشته باشیم، می توانم ورودی بازی های آسیایی را کسب کنم و حتی کسب مدال این بازی ها نیز دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: برای رسیدن به سهمیه بازی های المپیک ۲۰۲۴ باید مرحله به مرحله پیش برویم. ابتدا یک ورزشکار باید در مرحله کشوری و سپس در آسیا قهرمان شود تا جزو بهترین های این رشته باشد. وقتی در جهانی بهترین رکورد را ثبت کنیم، به یقین در المپیک هم می درخشیم.

ملی پوش دو و میدانی بهترین اتفاق ۱۴۰۰ را ارتقای رکورد داخل سالن پرش با نیزه دانست و گفت: در مسابقات باشگاهی داخل سالن توانستم ۱۰ سانتی متر رکوردم را ارتقا بخشم و ۴ متر بپرم. امیدوارم در مسابقات بعدی بدرخشم.

وی افزود: بدترین اتفاق این سال آسیب دیدگی پاهایم بود. مدت زمان زیادی نتوانستم رکورد مورد نظرم را ثبت کنم. حتی در مسابقات قهرمانی کشور به آمادگی کامل شرکت نکردم. حتی پروسه درمانم به حدی طولانی بود که در مسابقات لیگ هم شرکت نکردم.

میرزاطبیبی ۱۴۰۰ را سال آمادگی برای درخشیدن در بازی های آسیا دانست و گفت: ۱۴۰۱ سال درخشیدن دو و میدانی زنان ایران در بازی های آسیایی است.

برچسب‌ها هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی مهسا میرزا طبیبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی مهسا میرزا طبیبی هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی مهسا میرزا طبیبی بازی های آسیا بازی های آسیایی دو و میدانی داخل سالن ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!

نیما خوشبخت، واترپلوئیست ملی‌پوش اصفهانی را می‌توان از جمله مهره‌های تاثیرگذار این رشته قدرتی سرعتی و تجربه‌محور دانست که می‌تواند با تکیه به تجربه و تکنیک، نتیجه بازی را تغییر دهد. اما خوشبخت پس از طلسم‌شکنی در رقابت‌های آسیایی و در فاصله یک ماهه بازی‌های آسیایی با تجربه تلخی در مسیر تنها هدف باقی مانده‌ ورزشی‌اش روبه رو شد.

دریافت 125 MB

                   

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر