Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@01:26:05 GMT

پیام جادوگر به چند مربی پس از شکست تیم ملی!

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۰۵۴۸

پیام جادوگر به چند مربی پس از شکست تیم ملی!

شکست ایران مقابل کره جنوبی حواشی مختلفی را به دنبال داشت که یکی از بقیه جالب‌تر بود.

شنیدیم یک جادوگر مشهور که مدتی است مشتریان دست به نقدی در لیگ برتر و دسته اول دارد پس از شکست نسبتا سنگین تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی به چند مربی تحت قراردادش پیام داده است: دیدید تیم ملی پس از ۱۰ بازی نباختن چگونه به کره جنوبی باخت؟ حالا به اهمیت خوبان عالم پی بردید؟!

طرف مدعی کمک به تیم ملی و نتایج آن در ۱۰ بازی گذشته بوده و این ادعا با تأیید برخی مسئولان سابق فدراسیون فوتبال نیز همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرانی که به نوعی خواسته یا نا خواسته برای آقای جادوگر تبلیغ کردند تا مشتریان دست به نقدی در فوتبال باشگاهی ایران نیز پیدا کنند!

شاید بد نباشد اضافه کنیم یکی از دست اندرکاران سابق فدراسیون فوتبال که به جادوگر مورد اشاره باور فراوانی داشت پس از پیروزی ۳ برصفر ایران مقابل بحرین مدعی شده بود، مدافعان حریف به خواست این ساحر (!) باز بازی می‌کردند تا ایرانی‌ها دروازه آن تیم را بگشایند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: جادوگری تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، شفیلد یونایتد پس از شکست سنگین مقابل نیوکسل به اولین تیمی تبدیل شد که در این فصل از لیگ برتر سقوط کرده است. بدین ترتیب شاگردان کریس وایلدر پس از قطعی شدن سقوط از لیگ برتر، فصل آینده در چمپیونشیپ بازی خواهند کرد.

شفیلد در ابتدا مقابل نیوکسل پیش افتاد اما در ادامه با نتیجه 5-1 در ورزشگاه سنت جیمزز پارک شکست خورد. این برد برای نیوکسل یک رکوردشکنی بود چراکه آن‌ها تعداد گل‌های زده به شفیلد را به عدد 13 ارتقا دادند. تا بحال یک تیم لیگ برتری در بازی رفت و برگشت مقابل یک تیم دیگر این تعداد گل به ثمر نرسانده بود.

شفیلد اولین تیمی است که به چمپیونشیپ سقوط کرده و باید دید کدام تیم به آن‌ها می‌پیوندد. برنلی، لوتون تاون و ناتینگهام فارست همگی برای جلوگیری از سقوط می‌جنگند.

در همین حال، لسترسیتی در حال حاضر حضور خود در فصل آینده لیگ برتر را تایید کرده و پس از یک فصل دوری دوباره به سطح اول فوتبال انگلیس بازگشته است.

طی 35 بازی، شفیلدیونایتد 97 گل دریافت کرده و در مقابل 25 شکست تنها به 7 تساوی و سه برد دست پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی