Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر چند که زمان از دست رفته، اما انتخاب فردی شایسته برای فرماندهی ناحیه بسیج دانشجویی لرستان نباید فدای سرعت در انتخاب شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حدود شش هفته از انتصاب فرمانده سابق ناحیه بسیج دانشجویی استان لرستان در سِمَت جدید می‌گذرد. با توجه به احتمال بالای مسئولیت‌ گرفتن فرمانده سابق ناحیه بسیج دانشجویی در سمت‌های اجرایی جدید از چندین ماه قبل، انتظار می‌رفت سازمان بسیج دانشجویی کشور، با سرعتی معقول، فردی شایسته را برای فرماندهی ناحیه بسیج دانشجویی استان لرستان، انتخاب کند؛ اما نه تنها این مقصود حاصل نشد، بلکه تعلل سازمان بسیج دانشجویی کشور در این انتخاب، موجب شگفتی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان لرستان شده است!

نگارنده در این نوشتار قصد ندارد تدابیر فرماندهی پیشین ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان و اوضاع فعلی حوزه‌های بسیج دانشجویی را مورد واکاوی و نقد قرار دهد؛ اما به جهت انعکاس این بلاتکلیفی و عوارض آن، مواردی را متذکر می‌شود:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به گذشت مدتی طولانی و هدررفت زمان در انتخاب فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی، انتظار می‌رود در سریع‌ترین زمان ممکن فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه ‌های استان لرستان انتخاب شود. چرا که انفعال مدیریتی و بلاتکلیفی بسیاری از معاونت‌های ناحیه بسیج، آن هم در شرایط کرونایی، بیشترین ضربه را به پویاترین تشکیلات انقلابی دانشگاه ‌های استان لرستان خواهد زد.

۲. هر چند که زمان از دست رفته، اما انتخاب فردی شایسته برای این مسئولیت مهم نباید فدای سرعت در انتخاب شود. چرا که با توجه به وضعیت چند سال اخیر ناحیه بسیج دانشجویی، انتخاب اشتباه نتیجه‌ای جز ادامه چرخه معیوب سابق در مدیریت و راهبری غیرمدبرانه ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان لرستان نخواهد داشت.

۳. مطالبه‌ای جدی قابل طرح است که دیر یا زود باید در انتصابات سازمان بسیج دانشجویی محقق شود. امید که در مورد این انتصاب دیرهنگام، اتفاق بیافتد و آن هم اینکه سازمان بسیج دانشجویی، طبق معیارها و صلاح‌دیدهایی که دارد، سوابق موفق و مرتبط فرد انتخابی و نسبت او با آرمان‌های بسیج دانشجویی را به صورت شفاف به دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان لرستان اعلام نماید. چرا که اینجا دیگر فرصت آزمون و خطا نیست و سازمان باید با بالاترین حد از اطمینان، انتصاب جدید را انجام دهد.


معصومه عباسی


دانشجوی کارشناسی فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه لرستان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لرستان بسیج دانشجویی سازمان بسیج دانشجویی سازمان بسیج دانشجویی ناحیه بسیج دانشجویی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری