Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو قرآن، بوستان قرآنی ویژه برنامه نوروزی این شبکه رادیویی است که در ایام نوروز حوالی ساعت ۱۱ در قالب مسابقه تقدیم مخاطبان شبکه رادیویی قرآن می‌شود و هر روز با شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف کشور همراه است.

در هر مسابقه ۶ شرکت کننده حضور دارند که از میان آنها دو نفر که بتوانند به ۵ سوال دو گزینه‌ای در خصوص واژگان، مفاهیم و دانستنی‌های قرآنی در عرض ۱۲۰ ثانیه پاسخ صحیح بدهند، برگزیده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه قرآنی، آشنایی با قاریان پیشکسوت و جوان ایرانی، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان‌های مختلف ایران، نوروز و سبک زندگی از جمله بخش‌های این برنامه است.

بخش گزارشی بوستان قرآن در برنامه روز سه شنبه دوم فروردین ماه در قالب ارتباط تلفنی میزبان استاد مجید باوردی از اساتید پیشکسوت قرآنی استان آذربایجان شرقی بود و ایشان ضمن تبریک سال نو به تشریح فعالیت‌های قرآنی خود پرداخت و گفت: بنده فعالیت قرآنی خود را از سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز نمودم و از محضر اساتید زیادی در تبریز بهره بردم. خوشبختانه این فعالیت‌ها تاکنون ادامه یافته و توفیق خدمت گزاری به ساحت مقدس قرآن کریم را تا بدین سن داشتم.

گفتگو با سینا طباخی چهره جوان قرآنی استان آذربایجان شرقی و قاری ممتاز و بین‌المللی کشورمان از دیگر بخش‌های این برنامه بود که به تشریح فعالیت‌ها و موفقیت‌های قرآنی خود پرداخت. معرفی جاذبه‌های گردشگری استان آذربایجان شرقی از دیگر بخش‌های این برنامه بود. علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۰ در ارتباط باشند.

کد خبر 5453714

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم قرآن نوروز انقلاب اسلامی ایران تبریز رادیو قرآن آیت الله محمدی ری شهری قرآن ماه مبارك رمضان انقلاب اسلامی ایران دعا و نیایش آیت الله خامنه ای پیام تسلیت قرآن کریم حرم حضرت عبدالعظیم حوزه علمیه سبک زندگی اصفهان انگلیس ایران آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز