Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بهروزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی و گذر پیاپی امواج در چند روز آینده در سطح منطقه جوی نسبتاً پایدار با افزایش نسبی دما را خواهیم داشت و در ساعات بعدازظهر نیز افزایش ابر پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: طی امروز و تا روز دوشنبه، وزش بادهای شمالی را خواهیم داشت و از روز دوشنبه تا چهارشنبه، جوی نسبتاً پایدار را در سطح استان پیش‌بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروزی تاکید کرد: به لحاظ دمایی نیز طی سه روز آینده، روند افزایش دما را به طور نسبی خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی در استان قزوین افزود: در شبانه روز گذشته آوج با منفی سه درجه زیر صفر و رازمیان و بویین‌زهرا با ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند.

وی تصریح کرد: همچنین دمای هوای قزوین طی این مدت بین صفر تا ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک خودکار، چهار ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی و ۲ ایستگاه جاده‌ای خودکار گزارش می کند.

برچسب‌ها وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور بارش باران استان قزوین سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور بارش باران وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور بارش باران استان قزوین سازمان هواشناسی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یخبندان بهاری در کردستان!

مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: از امشب دمای هوای استان به طور میانگین ۲ درجه کاهش یافته و در نقاط سردسیر به صفر و یخبندان خواهد رسید. - اخبار استانها -

رحیم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج درباره آخرین وضعیت جوی آب و هوایی اظهار داشت: امروز امکان وقوع رگبارهای پراکنده و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی و غربی استان (شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد، سقز، دیواندره، زرینه و بیجار) وجود دارد.

وی افزود: از امشب دمای هوای استان به طور میانگین 2 درجه کاهش یافته و در نقاط سردسیر به صفر و یخبندان خواهد رسید. امروز دمای سنندج بین 4 تا 21 درجه در نوسان است.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان درباره میزان بارش‌ها اعلام کرد: از فردا تا روز شنبه هفته آینده پدیده غالب رشد موضعی ابر در ساعات بعدازظهر و وقوع رگبارهای خفیف و پراکنده در انتظار است.

وی بیان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه سامانه بارشی جدیدی در استان فعالیت دارد.

صدیقی متوسط حداقل دمای کردستان را 3.8 درجه ذکر کرد و گفت: در طول شبانه‌روز گذشته قاملو با 0.3 درجه سردترین و سلین با 24.2درجه در برخی ساعات گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان با اشاره به بارش‌های چند روز اخیر عنوان کرد: شهرستان بانه با 13.4 میلیمتر و هزارکانیان با 0.1 میلیمتر بیشترین و کمترین بارندگی را داشته‌اند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • افزایش دما از جمعه و ادامه بارش‌های بهاری
  • ورود سامانه بارشی به جو کرمانشاه از اوایل هفته آینده
  • یخبندان بهاری در کردستان!
  • باد و باران در راه قزوین
  • صدور هشدار سطح نارنجی در اردبیل
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • دمای هوا افزایش می‌یابد