Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:16:40 GMT

کشته شدن قاتل طی عملیات دستگیری در شهر هرسین

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۰۶۷۶

کشته شدن قاتل طی عملیات دستگیری در شهر هرسین

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بامداد روز جمعه پنجم فروردین‌ماه سال جاری فردی با هویت معلوم در یکی از محله‌های شهر هرسین ۲ نفر از اقوام نزدیک خود را به قتل رساند.

وی افزود: فرد قاتل پس از ارتکاب جرم از محله متواری شده و وارد پناهگاهی در محل دیگر شده که محل پنهان شدن وی سریعاً توسط نیروی انتظامی شناسایی و محاصره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: نیروهای واکنش سریع یگان ویژه استان کرمانشاه در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شده و استقرار پیدا کردند و حدود یک ساعت با فرد قاتل مذاکره کردند.

کنجوریان خاطرنشان کرد: با اینکه نیروهای واکنش سریع یگان ویژه با قاتل مذاکره کردند اما وی حاضر به همکاری نشد و درگیری مسلحانه با تیراندازی قاتل به سمت مأمورین انتظامی رخ داد و فرد توسط نیروهای انتظامی کشته شد.

کد خبر 5453674

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه هرسین قتل نیروی انتظامی کرمانشاه بوشهر مسافران نوروزی گردشگری نوروز ویروس کرونا سفرهای نوروزی نوروز 1401 کرمانشاه سانحه تصادف بارش برف اردوهای راهیان نور آمار کرونا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند

 حمله پهپادی نیروهای امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت دو تروریست شد.

به گزارش تسنیم، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق 2 تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش